Gå til innhold

Samboeren min blør mye og det kommer levret blod


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har blødd litt i 2 dager nå og vært hos lege. Ingen åpning og lite blod da. Han trodde det gikk bra. I dag har det blødd mere og kommet levret blod i klumper og litt slim. Nå utover kvelden har det forverret seg. Noen som kan si om det ikke er tvil hvis man først aborterer ca 10 uker på vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan selvfølgelig være det man frykter mest, spontanabort, hvis hun blør mye og har kraftige smerter også. I så fall synes jeg dere skal ringe legevakta. 22932293 (i oslo)

MEN : Det kan også være gammelt, levret blod fra livmorhalsen som kommer ut nå (renser seg litt). Og det er ikke farlig. Kan også komme blod etter samleie, siden slimhinnene er mye mer følsomme nå. Det er heller ikke farlig. Men da bør man ta det litt med ro med sexen en liten stund.

Jeg blødde i noen dager i uke 11 (er i uke 34 nå), var hos legen og tok en ultralydundersøkelse, alt ok. Det er ellers ganske vanlig å blø litt i begynnelsen av svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes skummelt ut, ville nok få sjekket igjen hos lege i tlfelle SA.

 

MEN, det har etter hvert vært en del her inne på forumet som har hatt kraftige blødninger og som det likevel har gått bra med. En fortalte at en bit av morkaken hadde løsnet og forårsaket kraftige blødninger, bla en klump på størrelse med en golfball. Det gikk bra! Selv har jeg fått en blodpropp i livmoren. Den har også forårsaket voldsom blødning og rieliknende sammentrekninger, faktisk værre enn da jeg hadde SA i mai. Det går bra med meg, babyen har det bra.

 

Krysser fingrene for at det går bra for dere også!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...