Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Heisann Hadde bare lyst til å høre med dere. Ser det er ganske mange av dere som har gått ned i svangerskapet. Hva det har seg da? Går dere inn for det selv - eller spiser dere likedan som før? Jeg kunna oxo tenkt meg å gått ned litt, er enda bare 5+3, så det er jo ingenting i vegen for at jeg bare kunna starta med litt fornuftig slanking. Fiona
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Er 11 + 5 og har gått ned 5 kg, er blitt veldig sunn og blir kvalm av sukker og fett..... har ikke rørt meg noe mer en vanlig.... fått dilla på knekkebrød, eple og gullerøtter:) Gikk opp over 20 kg sist, og mesteparten sitter enda. Er 160 og 87 kg:(
Mallami fikk gutt 21.feb. Skrevet 23. august 2006 #3 Skrevet 23. august 2006 Jeg er 11+5 og har gått ned 6 kg. siden jeg ble gravid. Har ikke gjort noe spesielt, men kvalmen har selvfølgelig bidratt med sitt. Gikk opp 7 kg. i forrige svangerskap, og håpet er å ikke gå opp så mye mer denna gangen heller. Jordmor eller lege kan råde deg videre ang. kosthold og trening/mosjon i svangerskapet om du ønsker det. Lykke til i alle fall!
Gjest Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 magen min er bare rett og slett blidd mindre..(klarer ikke å spise så mye ) og så liker ikke nurket mitt søtsaker no særlig.. )
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #5 Skrevet 24. august 2006 Er i uke 31 og har gått ned 6 kilo. Har egentlig ikke gjort noe for det men fyser igrunn ikke på noe. Men i starten måtte jeg småspise hele tiden for å stangnere kvalmen men det stabiliserte seg når det ga seg. Sist gikk jeg ned 10 kilo i svangerskapet pluss ytterligere 10 kilo innen jeg var hjemme fra sykehuset. Ikke spør meg om hvorfor. Så når jeg er ferdig med mine egne barn burde jeg melde meg som surrugatmor for dette er tydeligvis den eneste "slankekuren" som fungere for meg.....he,he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå