Gå til innhold

Fikk kjøpt brukt acta graco sete med base idag :0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner ho som har setet fra før så det har ikke vært i noen krasj.Setet er kjempe fint, nytt i år og brukt til ett barn.Skal betale 800 kr for det.Er kjempe fornøyd jeg idag :0)

Har sjekka prisene her og må ut med 1900 kr for ett nytt sete med base.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg jeg synes også det er veldig fint, jeg kjøpte det nytt for en liten stund siden, det kosta 1999.-

Men vi har alt annet fra min første, så jeg tenkte at det gikk bra å spandere noe nytt på babyen da :)) hehe Pluss at farmor og farfar i nederland kjøpte barnevogn nå, så vi slipper mange utgifter :)

Det er litt godt!!

Skrevet

Gjett om jeg skal kjøpe den nye Simo kombi vogna jeg har sikla etter en stund nå da :0) Det blir det eneste store jeg trenger å kjøpe "nytt" og ny blir den...:0) Siden jeg fikk setet så billig.

Skrevet

ja men det ER veldig lurt å kjøpe noe brukt, for slipper man DEN dårlige samvittigheta når man slår til å kjøper en flott vogn feks, ny og dyr!!!

Alt koster, så man må jo prioritere :))

Skrevet

Ja ikke sant :0)

Det aller verste er at jeg har blitt tilbudt en simokombi vogn samme modell som jeg hadde før,gratis.Men jeg takker nok nei.Vil heller ha ei ny.Det blir jo det eneste nye babyen får.Uten om klær da.....Er jeg dum da ????

Skrevet

nei du er ikke dum, kjøp det du føler for og har råd til.... det er deres egene opptjente penger , som dere har jobbet for å få på konto og dermed kan brukes på hva man vil...så lenge økonomien tillater det...

jeg skulle til svinesund å kjøpe acta graco med base, som forresten viste seg å være på salg nå i august...998 svenske kr, og endte også opp med en helt ny teutenia x3....itillegg, men tenkt som så...Det er mine egene penger og dette har jeg fortjent hehe

Skrevet

Jeg skal også ha den stolen.Men jeg reiser til Sverige for å kjøpe den. Der koster den 890 NOK - helt ny!! Bare et lite tips til dere som har muligheten til å ta en tur over grensen... Hvorfor kjøpe brukt når en kan få det billigere nytt ;-)

Skrevet

jeg var på svinesund nå nettopp og kjøpte akkurat det bilsetet til 907 norske kroner. veldig fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...