Gå til innhold

Jenta mi her enda ikke vært sjuk, hun er 9mnd..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eldstemannen var ikke syk i det hele tatt før han begynte i barnehagen som 1-åring. Da ble han syk da. Plenty pencilinkurer og mange lege besøk. Var ikke i barnehagen en hel uke i strekk før det var gått 4-5 mnd. Nå er han nesten ikke syk lengere, nå har han rundet 2 år. Det kommer an på hvor mye smitte babyen utsettes for samt hvor sterkt imunforsvaret er. Minsten har ikke så veldig godt imunforsvar, han har allerede vært innom legevakta en tur og han er bare 4 mnd. Jeg er spent nå når barnehagen har startet opp igjen og eldstemannen drar alle basiller med hjem.

Hei! Gikk inn på 0-1 år av gammel vane. Lenge siden jeg har vært inne på disse sidene. Ville bare dele med deg at dattera mi blir 2 år i oktober, og har enda ikke hatt feber over 38. Jeg har aldri satt stikkpille på henne, så jeg gruer meg litt, hehe. Hun har heller aldri vært syk ellers. Kun litt lett forkjølelse. Synes det er kjemperart, men jeg får vel bare være glad for at hun er frisk. Må legge til at hun begynte i familiebarnehage da hun var 1 år, så det er jo et under at hun ikke har vært syk enda. Bank i bordet!;)

Annonse

min er 11,5 mnd og har kun hatt den 4. barnesykdommen...den fikk han når han var 8-9 mnd...ellers så har han ikke hatt noe, jeg har vært sjuk og faren har vært sjuk...samt dagbarnet..men nei...så han har nok et sterkt immunforsvar=D

jeg amma ham til han var ca 6 mnd..da kutta han helt sjøl...den siste mnd der hadde vi bare 1 gang for dagen..slutta å fullamme når han var mellom 3-4 mnd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...