Gå til innhold

Jeg vet ikke hvem min pappa er..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Til alle dere jenter som har flere kandidater å ta av når dere oppdager at dere er gravide. Gjør det dere kan for å finne ut av det! Jeg er selv oppvokst uten å vite hvem min far er. Min mor vet det sannsynligvis heller ikke, da jeg ble til i en periode i livet hennes da hun hadde flere tilfeldige partnere. Hun har ikke vært åpen om dette og holdt historien sin hemmelig for meg bestandig. (har hørt det fra venninner av henne) Har ikke savnet en farsperson i min barndom og oppvekst (har bodd alene med mamma hele tiden og hatt det fantastisk), men når jeg selv sitter her med en spire i magen, så føler jeg et sterkt behov for å vite hvem jeg er og hvor jeg kommer fra. Jeg har vært åpen om min "manglende" pappa for venner og kjente - og har ennå til gode å møte noen i samme situasjon, men det som slår meg når jeg er inne på dette forumet er hvor mange barn som sannsynligvis vokser opp med "feil" pappa uten å vite det. Oppfordrer derfor på det varmeste at farskapstesting blir brukt så fort det er noe som helst tvil. Bådefar, mor og barn vil få det bedre når man VET....

Fortsetter under...

Har moren din vært gift eller hatt samboer eller kjæreste som har vært pappa figuren din da. er nyskjerrig jeg i å med at jeg blir alenne mamma selvom jeg ikke vil. oppgir far da hun har rett til å vite sitt opphav om jeg skulle dø eller noe. men om man ikke vet vet man ikke da.

Mamma har ikke vært i noe forhold så lenge jeg har vært til. Hun har valgt å oppdra meg helt alene, men har to brødre som bor i nærheten, så jeg har ikke manglet eller savnet mannspersoner. Mamma og jeg har fått et godt venninneforhold og jeg kan prate med henne om alt. Kjempeflott at du er åpen om hvem som er far til ditt barn, selv om du blir alene om oppdragelsen. Vær en god mamma og gi barnet ditt 100 % av deg selv. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...