Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Nå har det skjedd. Bestevenninnen min er blitt gravid uten engang å prøve. Hun er overlykkelig og jeg er selvsagt glad på hennes vegne, men følte samtidig et lite stikk inni meg fordi noen blir gravide så lett, mens man selv sliter.... Har lest om mange her inne som har det på samme måten og nå kan jeg si at jeg skjønner hva dere mener. Jeg venter på mensen nå så jeg kan gå igang med ny pergo-kur, så forhåpentligvis kan jeg få kul på magen snart jeg også... Føler meg veldig egoistisk, men sånn er det bare :-(
Lilla78 Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Hei Det er lov å synes at det er vanskelig å glede seg over andres "lykkelige omstendigheter".. og jeg forstår deg veldig godt:-) Jeg vil bare fortelle deg at det kan endre seg senere. Jeg selv har akkurat blitt tante, og syntes det var vanskelig under svangerskapet. Nå er det imidlertid bare herlig! Den lille er jo så innmari god og søt, og ikke minst uskyldig.. Det er i alle fall slik jeg føler det - vet ikke om det hjelper deg noe.. Ikke ha dårlig samvittighet for at du føler deg frustrert over dette, men vær kanskje litt forsiktig med å vise det ovenfor henne. Lykke til Klem
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Føler med deg - jeg har heller ikke sans for gravid venninner...
moaas Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 hei:) jeg har og den følelsen som du...... hvorfor de andre og ikke meg? fortjener jeg det ikke like mye som dem? hvorfor må jeg slite så masse for å bli gravid>? mange "ekle" spørsmål flyr gjennom hodet... men,sånn er desverre livet..... lykke til videre,og ikke mist motet,for plutselig en dag er TR borte og en liten baby vokser i magen:) stooooor klem:)
Økologisk_knekkebrød Skrevet 22. august 2006 #5 Skrevet 22. august 2006 Skjønner hva du mener. Venninna mi er ikke gravid ennå. ( Såvidt jeg vet. ) Men jeg regner med at hun kommer til å bli gravid lenge før meg, selv om hun ikke prøver "på ordentlig".. Tror jeg kommer til å ha litt vanskelig for å glede meg over hennes graviditet, dessverre. Lykke til, håper du får kul på magen snart!
Cecilie :o) - 2 pp. Skrevet 22. august 2006 #6 Skrevet 22. august 2006 Det der er ikke lett, når man selv prøver såpass hardt som man gjør... Selv synes jeg at jeg ser gravide jenter og småbarn overalt nå om dagen og kjenner et lite stikk i magen hver gang jeg passerer noen på gata aom ja, går der gravid og strutter av lykke. Men IKM begynner og nærme seg og har begynt å kjenne symptomer, men vet ikke om det bare er noe jeg innbiller meg, siden jeg har så lyst til at det skal være noe der nå... Får vel bare smøre meg med litt mer tålmodighet og teste i slutten av uka og håpe at jeg snart kan være blandt alle de gravide der ute som det praktisk talt oser glede av =D
#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. august 2006 #7 Skrevet 22. august 2006 Er vel ganske vanlig og tenke slike tanker.Noen blir letter gravid enn andre og klart det er litt surt for den som prøver og prøver.Men en vakker dag kommer du til og sitte der med en posetiv test...da er du glad.Lykke til.
trollemor med hybelboer Skrevet 23. august 2006 #8 Skrevet 23. august 2006 Jeg forstår veldig godt hvordan du har det, har selv vært der, to av mine bestevenner og jeg prøvde å bli gravid på likt i fjor, de to ble, i mai og juni og jeg ble ikke, måtte tilslutt ta et par mnd pause fra prøvingen for jeg kjente presset så innmari, men men vi kan ikke annet en å prøve vidre. Jeg tror det er helt normalt og mange som føler det samme som deg, men nå skal vi krysse fingrene å håpe på at du blir gravid nå og at du bestevenninnen din da kan gå gravide og hjemme i barsel sammen, for det hadde jo vært kjempe kjekt. Lykke til, måtte det bli din tur :-)
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #9 Skrevet 23. august 2006 Takk for alle svarene. Setter stor pris på det. Det hjelper litt å høre at det ikke bare er jeg som har det på denne måten. Venninnen min vet ikke at vi allerede er igang med prøvingen, så hun maser og maser om at vi må sette igang snart, så vi kan være gravide samtidig. Det er litt frustrerende når jeg vet at det ikke er bare bare å bli gravid -for meg. Har ikke regelmessig mens og ikke el, men kan forhåpentligvis gå igang med ny pergokur snart, så da er jeg et skritt nærmere... Håper at jeg lykkes snart og at alle dere andre også gjør det :-)) Og gratulerer til deg #AURORA#! Leste at du hadde fått positiv test. Det unner jeg deg virkelig etter så lang prøveperiode *SS*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå