Gå til innhold

Er det mange trøtte tryner her inne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sover og sover og får aldri nok. Jeg sover 10 timer i døgnet inkludert 1-2 soveperioder på dagen. Kunne godt sovet mer men lar seg vanskelig gjøre med jobb og en 2-åring løpende rundt. Jeg er i uke 21, trodde at dette skulle være tiden jeg følte meg på topp.

Har en jobb jeg må bruke hodet i og kan ikke si arbeidsgiver har fått veldig mange brukbare ideer fra meg de siste månedene. Begynner å bli litt flaut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg veldig godt! Jeg er i uke 20, og trodde også at en skulle være ganske oppegående nå, men den gang ei... Jeg er sykemeldt for tiden da, og bruker mye tid på å sove må jeg innrømme... Samboeren min er helt sjokka over hvor mye jeg kan sove. Men man trenger den ekstra søvnen, så jeg har egentelig god samvittighet :-)

Skrevet

Hei! Er sykmeldt pga at jeg er trøtt og sliten jeg.. sover ca. 12 timer i døgnet... trøttest i verden føles det som.. og null energi... får håpe det snur da.. er 18 + 4 nå..

Skrevet

Huffja... Minimum 14 timer i døgnet må jeg ha, Trodde det skulle gi seg etterhvert, men det har det ikke gjort foreløpig iallefall.... Tenkte kanskje jeg hadde lav blodprosent, men den var helt grei, så da må jeg bare slå meg til ro med at det er slik :)

Skrevet

ja jeg klaget til legen i går over at sove er det eneste jeg vil da svarte han, det er bra det.......... makan er ikke så sikker på at mine to barn og mann er enig i det..håper det gir seg for min del..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...