Gjest Skrevet 22. august 2006 #1 Del Skrevet 22. august 2006 Når skal dere fortelle det til familie og venner? Er i 7. uke og vi har kun fortalt det til min søster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H med en prinsesse+ en i magen Skrevet 22. august 2006 #2 Del Skrevet 22. august 2006 Vi fortalte det til nærmeste familie (foreldre og søsken) og de nærmeste vennene våre med en gang vi fikk vite det vi. Men det er jo forskjellig fra person til person hva man ønsker. Vi er veldig mye sammen med venner, så jeg synes det var så dumt hvis jeg bare plutselig skulle sluttet og drikke. Derfor var det like greit å fortelle. Skal fortelle det til besteforeldrene mine når jeg skal dit på besøk om litt over 2 uker, for da er jeg 12 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe 79 Skrevet 22. august 2006 #3 Del Skrevet 22. august 2006 Vi skal på ultralyd i uke 11, mista i uke 11 i ma sist. Er alt ok skal vi fortelle det til jenta og guten vår slik at dei kan fortelle det til besteforeldra. Gler meg sann ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. august 2006 #4 Del Skrevet 22. august 2006 Er kun 4uker på veg jeg og har fortalt det kun til min mann og min beste vennine.Skal fortelle det til familin når jeg er tre mnd på veg har vi bestemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M@mm@nmin <3 <3 <3 Skrevet 23. august 2006 #5 Del Skrevet 23. august 2006 Vi venter nok også til vi er 3 mnd (14 uker) på vei, da vi hadde en SA sist...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 23. august 2006 #6 Del Skrevet 23. august 2006 De på jobben finner det nok ut etterhvert siden jeg ikke blir med på sushi lenger og drikker mindre kaffe. Men vi skal vente med å si det til foreldrene våre til ca uke 10-12. Skal prøve å holde det skjult for vennene våre ved å helle over alkoholfri vin på vanlige vinflasker, skylde på uvi etc... Så lenge det går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorky Skrevet 23. august 2006 #7 Del Skrevet 23. august 2006 Er i uke 11, og har fortalt det til nære venner og foreldre. Om en uke eller tre nå så forteller vi det først til "storesøster" på 3 år, og så kan hun fortelle resten av familien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. august 2006 #8 Del Skrevet 23. august 2006 jeg har fortalt det til mamma og pappa og hans forelsdre og de kommende oldeforeldre, tanter og onkler.. ja nesten hele familien, men vennene våre vil vi vente med å fortelle det til jeg er 3 måneder på vei... syns det er greit at familien vet det, slik at jeg har noen å prate med viss uhellet skulle være ute.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. august 2006 #9 Del Skrevet 23. august 2006 jeg er 7+0 i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå