vinter1988 Skrevet 22. august 2006 #1 Del Skrevet 22. august 2006 Mathilde Serina Ingunn Karina carolina Jane( Engelsk utale) mary ( Engelsk utale) Elisa michelle Eline Emmeli Tone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m-mamma Skrevet 23. august 2006 #2 Del Skrevet 23. august 2006 Liker bare Mathilde. Sorry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m-mamma Skrevet 23. august 2006 #3 Del Skrevet 23. august 2006 Det synes jeg er litt sånn koselig gammeldags. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tredjemann på vei :D Skrevet 23. august 2006 #4 Del Skrevet 23. august 2006 Mathilde er helt klart det jeg liker best! Emmeli var også litt stilig egentlig. Får assosiasjoner til filmen om "Amelie" hvis du har sett den. Høres stilig, fransk ut. Michelle kan gå an hvis etternavnet klinger bra til, men det er litt sukkersøtt og veldig amerikansk mener jeg. Resten av navnene liker jeg ikke... Karina, Ingunn, Eline og Tone blir for 80-talls. Carolina og Elisa for svensk, og Serina, Jane og Mary for utenlandske, men det kommer jo an på etternavnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 23. august 2006 #5 Del Skrevet 23. august 2006 Mathilde Ganske fint navn faktisk Serina Veldig spesielt, ikke sånn veldig begeistret merket jeg når jeg sa d Ingunn Det minner meg om en lærer så sorry... hehe Karina Nei det er bare et navn jeg ikke liker. carolina Det er ikke så dumt. Spesielt men ikke for spesielt og ganske fint Jane( Engelsk utale) Joa både og egentlig mary ( Engelsk utale) Vet ikke her heller siden vi bor i Norge, men et fint navn Elisa Er et helt greit navn, verken eller. michelle Det er et kejempefint navn faktisk.. Eline Joa den går jo den å... Emmeli Nei d likte jeg ikke sorry... Tone Veldig vanlig nanv da Håper ikke jeg ble FOR ærlig nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #6 Del Skrevet 26. august 2006 Mathilde: Sorry, men det er et av de navnene jeg misliker mest Serina: Serinakake? Ingunn: Fint og "ordentlig" navn, men likevel akkurat passe søtt Karina: Njei, ikke noe særlig Carolina: Liker da heller Karoline Jane og Mary: Synes norske barn skal ha norske navn Elisa: Greit nok Michelle: No way! Finnes ikke verre jentenavn Eline: Fint! Emmeli: Emmeli hemmelig... Eller en dårlig omskrivning av Emily Tone: Tja... Nå ser jeg ut til å være verdens sureste, men vi har nok helt forskjellig smak når det gjelder navn. Liker Ingunn og Eline veldig godt da! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. august 2006 #7 Del Skrevet 27. august 2006 Her skal du få mine helt personlige assosiasjoner! Mathilde - helt ok, slettes ikke dumt egentlig Serina - nei, det blir serinakake Ingunn - ja! veldig fint navn, sto høøyyyt på vår liste Karina - helt ok, men liker nok bedre Karin carolina - nei, det blir veldig svensk - Karoline er fint Jane( Engelsk utale) - nei, ikke i Norge, hvis ikke dere har engelskspråklig familig mary ( Engelsk utale) - nei, som for Jane Elisa - nei, ElisE klinger mye bedre michelle - NEI! Forbinder det med amerikansk såpeserie med en gang Eline - Ja! Veldig fint Emmeli - Nei, håpløs omskriving av Emily. Tone - Ja! Veldig fint. Mine assosiasjoner, men ikke mitt barn og ikke mitt valg! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 27. august 2006 #8 Del Skrevet 27. august 2006 Mathilde er kjempefint, liker også Karina og Eline! Har ikke noen bedre begrunnelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #9 Del Skrevet 28. august 2006 Mathilde er søtt og rampete på en gang. Serina liker jeg ikke Ingunn er igrunnen litt kult Eline er søtt, og det er igrunnen Tone også. Resten liker jeg ikke, om ikke en av foreldrene kommer ifra et land det er vanlig å bruke. Blir harry ellers. Elisa er fint uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 28. august 2006 #10 Del Skrevet 28. august 2006 Jane, Mary og Michelle liker eg ikkje. Er ikkje glad i engelske namn på norske ungar. Carolina var litt tungt og pompøst, og Emmeli og Mathilde tykkjer eg er litt for sukkersøte (og Emmeli høyrest ut som ei fornorsking av Emily, eit namn eg ikkje ville ha brukt utanfor den engelsktalande verda). Serina, Ingunn, Karina, Elisa og Eline er ok, men av namna på lista di liker eg best Tone. Det er til gjengjeld eit flott namn! Kort og sterkt, men likevel feminint og ikkje for tungt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå