mille80 Skrevet 22. august 2006 #1 Del Skrevet 22. august 2006 i ordets rette betydning:) Jeg har sånn diarè at jeg tror det tørner for meg! Hatt kraftig diarè i to uker nå, og er ja: dritt-lei! Leser om flere her som klager over forstoppelse, men her er det jo virkelig motsatt! Og jeg er til og med blitt så sår i rompa at jeg snart ikke klarer å sitte lenger:) uff.. Flere som meg??? Eller har dette kanskje ikke noe med graviditeten å gjøre i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go`mamma`n... Skrevet 22. august 2006 #2 Del Skrevet 22. august 2006 Ojda, det var no dritt :-)))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 22. august 2006 #3 Del Skrevet 22. august 2006 Hvis du har hatt det så lenge, så ville jeg tatt meg en tur til legen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 22. august 2006 #4 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg har hatt diareé men slapp unna med en dag. Det er jeg skikkelig glad for. I tillegg til diaré hadde jeg masse luft i magen og varm kvalm. Jeg tror nok det har med graviditeten å gjøre men vet ikke helt hvordan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #5 Del Skrevet 22. august 2006 Drikk biola og kjøp litt sinksalve til stumpen. Ville kanskje tatt en telefon til legen tilfelle infeksjon i mage/tarm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H med en prinsesse+ en i magen Skrevet 22. august 2006 #6 Del Skrevet 22. august 2006 JAAA!!! Jeg melder meg inn i klubben din!!! Helt jævelig!!! Hvor langt er du på vei? Jeg har hatt diaré i flere uker jeg også, men nå tror jeg at jeg faktisk er blitt bedre. Er 9+5 nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mille80 Skrevet 22. august 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 22. august 2006 Helene Harefrøken: nesten godt å høre at det er fler som meg.. også er det så sinnsyke smerter i det man må løpe på do også.. I tillegg føles det som det kiler sånn.. Ble veldig detaljert det her men jeg plages sånn! Kan nesten ikke spise noe, før jeg må på do.. Jeg er 5+3.. hvor lenge holdt du på? Syns disse to ukene har vært grusomme nok:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H med en prinsesse+ en i magen Skrevet 22. august 2006 #8 Del Skrevet 22. august 2006 Hehe, ja, godt vi kan trøste oss med hverandres svangerskapsplager. Jeg har hørt at det er et svangerskapssymptom, men hvis du er sånn kjempedårlig kanskje du burde ringe legen? Jeg hadde det kanskje ikke like ille som deg, men følte jeg måtte på do hele tiden. Holdt vel på i 2 & 1/2 uke, kanskje litt mer, men nå tror jeg det er bedre, hvertfall ikke vært plaget med det i dag. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mille80 Skrevet 22. august 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 22. august 2006 Heldig du da, får håpe for din skyld at det har gitt seg, for det der unner jeg ingen! Takk for det, får vel kontakte legen om det ikke snart gir seg. Ble litt roligere av å høre at jeg ikke var "alene" hvertfall:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H med en prinsesse+ en i magen Skrevet 22. august 2006 #10 Del Skrevet 22. august 2006 Ja, det er betryggende det. Jeg også var først redd for at jeg hadde fått en infeksjon, men det er visstnok nesten like vanlig som å være treg i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 22. august 2006 #11 Del Skrevet 22. august 2006 Prøv blåbær, det tror jeg skal være bindene for magen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H med en prinsesse+ en i magen Skrevet 22. august 2006 #12 Del Skrevet 22. august 2006 Ja, og fiberrik mat! Kellogs Bran-flakes er sunt og godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå