snopy Skrevet 22. august 2006 #1 Del Skrevet 22. august 2006 Dere som har hatt det i forbindelse med graviditet, hvordan kjennes det ut... har vert d i to dager nå, i korsryggen. I går på venstre side og idag på høgre. vondt å sitte og bøye seg ned.. tror ikke d har noe med graviditet å gjøre men ha vore kjekt å gøre hvordan dere hadde det/opplevde... takker veldig for svar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go`mamma`n... Skrevet 22. august 2006 #2 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg har det*GRRRRR*Ikke direkte vondt-vondt, men ubehag.Verst når jeg går, og sitter for lenge..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 22. august 2006 #3 Del Skrevet 22. august 2006 jeg kjenner noen smerter -om jeg kan kalle det det -i midten nederst på korsryggen. Vil ikke akkurat definere det som smerter, mer slikt ubehag som tretthet kan medføre...men så har jeg veldig høy smerteterskel også da pga tarmsmerter jeg har hver dag som ikke har noe med svangerskapet å gjøre. Rose 6+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 22. august 2006 #4 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg var veldig plaga med vondt i korsryggen før, og nå har jeg fått det tilbake. Vet ikke om det har noe forbindelse til graviditeten da... For meg er det en sånn konstant verking/gnaging som er mest midt på, men også litt utover sidene av og til. Håper bare ikke det blir verre for da kan jeg gomme til å slite på jobb. Jeg vil ikke bli sykemeldt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snopy Skrevet 22. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 22. august 2006 takk for svar... Vil heller ikke bli sykmeldt.. Nå sitter jeg med rispute og kjenner at det hjelper litt... Skikkelig slitsomt, iallefall når en har en gutt på 21mnd som trenger litt løft, pluss at nå er han syk så skal bæres hele tiden... fredag er ikm, så spennende...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 22. august 2006 #6 Del Skrevet 22. august 2006 kan vel ikke klage om at det gjør vondt, var mer som et press inni ryggen... vanskelig å forklare;) har blitt litt bedre, men kjenner det igjenn innimellom nå og, men nå kjenner jeg d mer når jeg er sliten, eller har sittet lenge;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå