Prins&Prinsessa Skrevet 22. august 2006 #1 Del Skrevet 22. august 2006 jeg spør her fordi de offentlige kontorene ikke vil ut med en dritt!!! Jeg er 19år og avsluttet skolen i Juni. I juni startet jeg på det som var videre på det jeg gikk da. Det går kjempe fint. Tar det 50%. Har derfor ikke noe jobb,å ingen vil ansette en gravid,dessuten har jeg bekkenløsning så klarer så vidt komme meg i og ut av badekaret. Min kjære bor i andre enden av landet og går på skole via forsvaret med har en årslønn på 250 000. Grei lønn, men tviler for at det holder for alle oss 3. Jeg har fått engangssønaden, men vi hadde og har fortsatt en del igjen til den lille å kjøpe. Da han har kjøpt leilighet der nede er ikke den ferdig før i midten av november og jeg har examen til jul, så har bestemt å bo hjemme hos hans foreldre til over jul. (de har så stort å fint hus) Jeg tenkte da at sia vi ikke bor i lag før januar skulle jeg få litt penger så jeg slapp å bo hos en masete svigermor med ett lite nurk. Men på trygdekontoret sier de at jeg ikke får noe siden vi planlegger å flytte i lag. Da skal altså han forsørge meg når jeg bor her oppe i tilleg til seg selv. Blir litt dobbelte utgifter. Men jeg vet jeg får litt fra lånekassen,usikker på hvor mye, men sender søknaden inn nå i morgen,så får jeg nok svar en gang. Men har jeg virkelig ikke rett på mer penger fra noen? Skal vi bli straffet for at vi skal oppdra barnet vårt sammen og ikke hver for oss?? Hadde fått masse penger som alenemamma. Syns det virker litt vel urettferdig! Noen som har litt peiling på dette?? Jobber altså ikke og går på skole 50%, og vi skal snart flytte sammen. *ber til Gud om at noen kan hjelpe meg* Surt å være HELT blakk til en hver tid å ikke kunne kjøpe noe som helst. Ikke en cola kan jeg ta meg råd til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6030807-rettigheter-langtmen-trenger-hjelp-samme-som-p%C3%A5-skravle/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå