Gå til innhold

tror jeg vil kallle jenta vår Gerd, kommentarer, posetive og negative..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Smaken er jo veldig forskjellig hos folk da.. det er det som er litt morsomt på denne siden... da jeg innimellom nesten på "riste på hodet" av hva folk ønsker å kalle ungene sine.. Men det er jo mange folk som ikke liker mine navn også... ;)

Jeg har ingen spesielle assosiasjoner til Gerd, bortsett fra at det er veeeldig mange gamle som heter det( har jobbet på sykehem)..også synes jeg vel ikke at Gerd klinger så veldig pent..

Annonse

• 5 uker senere...

Det var da veldig mange rare kommentarer du har fått her..

Tanta mi heter Gerd, og en gang vi satt og snakket om navn sa hun at hun irriterte seg litt over at navnet uttales Gert på tysk, og dermed blir et guttenavn.

Hva med å bruke Gerda?

Tror Gerd kommer tilbake igjen snart jeg. Kjenner mange voksne damer med det navnet, og de fleste er jo riktig hyggelige :-) Men selve navnet er vel ikke kjempefint, liker Gerda bedre. Men mener ikke det er direkte stygt slik som 99% av de andre som har svart her.

Svigermor og mormor meter det. Begge er hyggelige damer, men mormor ble lagt inn på herreavdelingen da hun måtte ta blindtarmen i Tyskland, siden det er guttenavn der..

Ville nok ikke kalt barnet mitt Gerd selv, men det er iallefall uvanlig for oppvoksende generasjoner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...