snartmammapåny Skrevet 22. august 2006 #1 Del Skrevet 22. august 2006 tenkte kanskje vi kunne presentere oss litt, så vi blir litt "kjent". Vi skal jo tross alt være sammen om dette noen måneder fremmover:) jeg kan begynne: Er 24 år og bor for tiden i Bergen. Jobber i resturant og har hatt en fin graviditet så langt. Har termin 5. april så er 8+2 i dag:) noen flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en liten i magen Skrevet 22. august 2006 #2 Del Skrevet 22. august 2006 Er 25 år, bor utenfor drammen, jobber som sykepleier. Vært ganske kvalm frem til uke 7. Er nå 9+0 og mye bedre: ) Har termin 30 mars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H med en prinsesse+ en i magen Skrevet 22. august 2006 #3 Del Skrevet 22. august 2006 Hei jenter! Jeg er 25 år, bor i Oslo, har samboer og jobber i reiselivet. Har hatt en fin graviditet så langt jeg også, jeg har termin 24. mars (bursdagen til mamma:)) så jeg er 9+5 i dag. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. august 2006 #4 Del Skrevet 22. august 2006 Hei.Jeg testet posetivt i dag.Kun 4uker på veg.Er 24år bor i trønderlag.Jobberi bhg.Har termin 3mai 07 så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nei! Ikke en til! Skrevet 22. august 2006 #5 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg er 29 år og bor i Akershus. Jobber som journalist. Har termin 8. april. Er trøtt, men ellers har jeg en fin graviditet så langt. Har et barn fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå