Gå til innhold

Når slippe magen ut??


kaffeplante

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg lurer litt på hva dere mener om når man kan vise at man er gravid på jobben.Jeg er bare 12 uker på vei og føler at jeg må holde magen inne for at det ikke skal synes.Men synes det er litt tidlig å la medarbeiderne få vite allerede nå.Hva mener dere??

 

Håper på mange svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

synst det foreløbig bare ser ut som om jeg har lagt på meg noen kg;) tror ikke jeg klarer å dra magen noe særlig inn... men har brukt litt dekkende små jakker og gensere så har nok ikke vist det ennda...

synst det er litt tidlig å vise det ennda, men etter 12 uker er jeg klar for å vise magen frem tror jeg, må netsen gjøre det slik man føler er best for seg:) er nok ingen fasit her...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det ikke tidlig, på meg synes det nå, og her er det bare etter 10 uker... Orker ikke kle meg i sekkete klær for åsjule det mer, så i morgen kommer magen frem. Er andregangs da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og føler at jeg må gå å holde inn magen. Men magemusklene mine er liksom litt slappere enn vanlig.... Jeg og går inn i 13 uke på torsdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser jeg har fått litt mage selv jeg, enda jeg er bare 9+5. Jeg er ganske slank så jeg er litt redd for å få spørsmål, men jeg har ikke lyst til å si det før det virkelig begynner å synes, tenkte jeg skulle si det rundt 16 uker, så i mellomtiden får de bare tro at jeg har lagt på meg. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

slipper magen ut jeg så får de som tørr spørre:)orker ikke gå med vide gensrer for å sjule d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg slipper ut magen over helga kanskje... Blir så inspirert av dere, tungt å gå å holde den inn hele tia...Har vel og slappe muskler, men uansett!! Selv er jeg litt over 8 uker, men skal prøve en stund til:-)

Vi må utveksle reaksjoner på magene, når de er sluppet ut.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er og slank, men har fått mage allerede, er imorra 5 uker på vei! Er veldig oppblåst då så d er nok derfor.

 

Eg går m topper som henger løst rundt magen, så ingen ser d. Vil vise d etter 12 uke tenkte eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8 uker på vei og føler meg veldig oppblåst og har fått litt mage, men tror det bare ser ut som jeg har lagt litt på meg i ferien. Håper det ihvertfall.

Gruer meg litt til å si det på jobb, har lyst til å vente så lenge som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...