Birdy Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Er denne slyngen bra for barn på et halvt år? Er den for varm å bruke i syden?
Hogne&Anneli Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Jeg har denne slynga til lillegutt på snart 5 uker. Gutten sovner med en gang i denne slynga. Den kan være veldig varm når han ligger i den, men med tanke på at din unge er et halvt år, greier han sikkert å sitte litt mer i den? Jeg svetta hvertfall som en gris på det varmeste i sommer, med sjalet på. Og lillegutt måtte ligge kun i bleie for at det ikke skulle bli så varmt. Men må absolutt si at jeg angrer ikke på at jeg kjøpte slynga, og gleder meg til å bruke den litt mer når det blir litt kjørligere. Vurderer også å investere i en babybjørn bæresele, etter som det tar litt mindre tid å putte baby opp i. Kan ta litt tid for å få lagt baby slik at det ser ut til at han ligger skikkelig godt...
-maria- Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 Det går, men det er bedre å kjøpe en ergo når barnet er så stort. Jeg brukte den til 8 mnd, men brukte den masse og var veldig glad i den. Men da ble han for tung og for aktiv til å ville sitte i den. Kjøper du en ergo har du noe du har glede av lenger.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Jeg har kjøpt en Maya wrap slynge, min gutt er 7 uker og veier rund 5,5 kg (eller litt til..) Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal kunne bære han i den, for han ligger helt krøkkete nedi den! Har prøvd alle mulige varianter, og jeg får det bare ikke til! Noen som har tips? Kanskje den blir bedre å bruke når han klarer å holde hodet sitt oppe selv... Håper det, ellers så har jeg kastet bort seks hundre kroner..
pebbels Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 gå inn på www.tettinntil.com. Der får du masse hjelp fra erfarne bæredamer.
*Mustang Sally* Skrevet 11. september 2006 #6 Skrevet 11. september 2006 Jeg har maya wrap ringslynge til lillegutt som blir 1 år om 10 dager. Han stortrives oppi den. Har også en Mei tai som anbefales på det sterkeste:-) Sjal er noe av det beste. Mye å velge imellom:-) Ta deg en tur inn på www.tettinntil.com så sees vi der
Brugle Skrevet 12. september 2006 #7 Skrevet 12. september 2006 Til den som ikke får til å legge babyen i slynga: Prøv å ha barnet rett opp og ned. Jeg begynte med knytesjal, og fikk det heller ikke til, men rett opp og ned gikk det an. Jeg kjøpte også slynge til 8mnd gammel baby, og var kjempefornøyd (bar på hofta), men brukte mer og mer Ergo fra da av. Bar på ryggen i Ergo, og det var lettere enn på hofta. På magen var håpløst fra småen var fem måneder. Ble gåen i ryggen på et blunk. Hadde BabyBjørn da, måtte kutte den ut lenge før småen nådde maksvekta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå