To store og en i magen Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 hvordan er det med klærne deres, begynt å stramme? vises det på magen at du har en beibis der inne? har dere fortalt folk at du er gravid? kjener du noe liv? formen? litt kjekt å hørehvordan andre har det
RosaPåBall Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Jeg er 15 uker og passer alle vanlige klær. Har ikke lagt på meg noe og har bestemt meg for å holde dette skjult på jobben så lenge jeg kan grunnet interne forhold på arb.plassen akkurat nå. Det er kun to venninner som vet om bebbis på jobb og hun ene var tilbake etter å ha væørt syk i 1,5 uke i dag. Fikk da klar beskjed om at det viste lang vei og om jeg ikke hadde fått masse spørsmål om jeg var gravid. Trodde jeg bare så litt små tjukk ut rundt magen......må nok revurdere om jeg ikke skal si noe til sjefen nå ja. Fikk samme melding fra min elskede da jeg spurte ham idag......Magen står rett ut som en tut!!
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 jeg er inne i uke 14 nå,og på meg vises det godt. Nå hadde jeg en veldig smal midje i forhold til resten av kroppen når jeg ble gravid,så det vistes etter uke 8 på meg faktisk. Da måtte jeg begynne med mammaklær også. Mulig det var mest oppblåsthet i begynnelsen,men magen har vokst i ett saktere tempo nå de siste ukene. Men "alle" kan se det ja.
vimsa 79 Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 er midt i 15 uke og kan glemme mitt gamle tøy.
Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 23. august 2006 #5 Skrevet 23. august 2006 Hei, jeg er 12+6 i dag, og passer dessverre ikke de gamle buksene mine.. Og jeg har en kul som stikker rett ut, alle ser det.. Men det er 2 man da, fikk tidlig mage 1 gang også, men hadde ikke regnet med at jeg skulle ha noe enda..
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 23. august 2006 #6 Skrevet 23. august 2006 Klær: kan bruke de største buksene mine, men foretrekker mammabukse nå vises det: ja, ganske tydelig. Man kan se at jeg er gravid. Har en fin liten mage. Jeg er 2 gangs, så magen kom fort. Fortalt hemmeligheten: Ja, allerede i uke4 til nær familie. Og nå som magen vises og jeg er i over 12 fullgåtte har vi begynt å fortelle andre også. kjener du noe liv? Jeps, det gjør jeg. Men svært svakt enda. Men jeg er overbevist om at dette ikke er luft i magen, det er små dult eller snuing av den lille. formen? Velidg fin. Endel trøtt.. Men ikke kvalm, så jeg koser meg enormt som gravid.. Har det helt toppers.. Klem, ha en fin dag!!!!!!!!!!!!!!! 12+3
liten gutt & spire Skrevet 23. august 2006 #7 Skrevet 23. august 2006 Er 15 + 1 i dag. Ingen som kan se på meg at jeg er gravid med unntak av samboer, men nå bruker jeg klær som ikke er alt for trange om dagen. Bukser som har vært kjøpt litt for store i utgangspunktet kommer endelig til nytte! ..men tror ikke det er lenge til jeg må kjøpe noe som er litt større. Alle blir veldig overrakset når jeg sier at jeg er gravid, og desto mer overrasket når jeg sier jeg er 15 uker på vei. Har heller gått en kg eller to ned, enn opp, men føler sev at jeg har en liten mage. Fortalte det på jobb når jeg var 14, familie når jeg var 11 uker på vei. Resten tar jeg når det passer seg slik. De fleste vet det nå... Kjenner at det er noe der nede, men er usikker på hva som er luft og hva som er eventuellt noe annet (er første gangs). Innbiller meg at jeg kjenner at det er noe som flytter på seg inne i mellom. Formen er bra, men er veldig trøtt og blir veldig fort mett, - er liksom ikke plass til så mye mat lengre.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 23. august 2006 #8 Skrevet 23. august 2006 Er 13 + 2 i dag. Ja, klærne har definitivt begynt å stramme. Men synes jeg bare ser litt småfeit ut selv :-/ Har ikke frotalt det på jobben, kun til sjefen (han hadde plutselig så mange planer for meg til neste år, så jeg følte at jeg måtte si det) og gitt han beskjed om at jeg vil holde det hemmelig til etter UL. Kjenner ingenting. Gleder meg til legen i morgen, håper vi kan høre hjerteslag eller noe. Forman er bra, er ikke så trøtt lengre nå som jeg var. :-) Du da? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå