Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, da har jeg meldt meg inn i Sats, så nå skal kroppen til pers. Bort med "fødselsmage" og slappe muskler! Even har allerede vært på minisats og stortrivdes der, så nå er det ingen unnskyldning. Har fått mannen med meg også, så nå blir hele familien å se på sats fremover (håper jeg da:-))

Måtte bare skryte litt av meg selv...........................;-)

Fortsetter under...

Gratulerer ja:)

Visste ikke om dette med mini SATS jeg så nå spørs det om ikke typen og jeg får ta i litt vi å:):)

du fortjener skryt du!!!!

skulle ønske jeg kunne begynt på sats også, men slik økonomien er nå er det rett og slett ikke rom for slikt!! så her er det situps og ut på tur!!

Deilig å begynne å røre på seg mer ja.

Jeg har også bestemt meg for å ta meg selv i nakkeskinnet å begynne å bruke treningscenteret jeg er medlem av. Skal avgårde en tur nå på lørdag og da skal sambo være med for å ta en prøvetime. Håper virkelig han vil trives der så kan vi dra hverandre.

Lykke til!

Skulle ønske det var noe slikt som miniSATS her jeg bor...Har SÅÅÅ lyst til å begynne å trene, lei av å bare gå tur hele tiden...Men da må jeg ha barnevakt å det er ikke så lett, blir fort ekstra pes med å komme seg på trening da, denne dørstokkmila er lang nok som den er...hehe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...