Gå til innhold

Hva syns dere om sleepsence??

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEI

Hva syns dere om sleepsence??

Praktisere dere d?

LAr dere barna gråter,

skrive barnas aldre er dere snill

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Mina!

I dag prøvde jeg sleepsense-metoden for første gang. Brukte det på dubben hans nå, og du verden så slitsomt det var! Nesten slik at jeg begynnte å gråte selv, men det var verdt det. For etter 50 minutter sov han, og da ble jeg så glad at jeg hadde lyst å gråte da også :)

Jr er 3 mnd og vårt problem er at han ikke vil sovne selv. Når han først sovner sover han godt, og spiser bare en gang om natta eller ingen ganger. Men det er altfor slitsomt, og vi bruker altfor lang tid på å få han til å sovne. Så vi fannt ut at vi måtte gi denne sleepsense en sjanse, og det er jeg glad for nå.

Nå har jeg som sagt bare prøvd dette en gang, men jeg skal fullføre. For det funket slik jeg gjorde det nå iallefall.

Jeg skreiv ned når ha la seg ned, når han begynnte å gråte, når jeg gikk inn og hvor lenge jeg var der. Jeg bestemmte meg for at jeg skulle vente i 7 minutter fra han startet å gråte til jeg gikk inn (det var vanskelig å sitte å høre på, så jeg måtte finne meg noe å gjøre), jeg var inne hos han i 5 min strøyk han på magen og ansiktet og sa "nå skal du sove" og "shhh" med en rolig stemme. Og som skrevet, så gikk det 50 min fra jeg la han i senga til han sov. Og han gråt "hysterisk" i 10-15 min av de 50 minuttene, ellers var det bare sutring eller ingenting.

Skrevet

Her er fortsettelsen:

Til den andre dubben la jeg han i senga og han sov etter litt sutring 12 minutter etter. Jeg rakk ikke å trøste han engang!

Og han har sovet i 2 timer ca nå, er ikke våken enda. Og til vanlig sover han bare 1 time.

Så dette må du prøve Mina! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...