Gå til innhold

Symptomer før positiv test.


kristine26

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde kvalmen før positiv test, så jeg var ganske sikker på at jeg var gravid 2 uker før jeg testet. Ved første svangerskap kjente jeg stikkinger i magen/lysken før jeg testet positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei =) hadde uteblitt mens å ømme brystvorter...men d hadde jeg også forrige gang mensen var litt treig...dan kom den ikke før 16 dager etter antatt dato....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey.Jeg er litt usiker på hva det er..får sånne plutselige kvalme annfall..når som helst på døgnet.Fikk det nå netopp.

Men er litt forkjølet med hoste,aner ikke om det er det som forårsaker kvalmen eller ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg tenker tilbake på ukene før jeg tok testen, kunne jeg nesten ikke ligge på magen for jeg hadde så ømme bryster!! Det begynte allerede 4-5 dager etter unnfangelsen:) Deretter begynte jeg å bli kvalm, bare sånn plutslig, og det gjerne på ettermiddagen, men heldigvis varte det bare i 5 min om gangen! Utfloden min ble jeg også oppmerksom på for det var mye mer en før!

Til slutt tok jeg en test bare for å se om jeg var gravid, for jeg skjønnte at det var det jeg måtte være,og jeg tok testen 5 dager før jeg skulle ha menstruajson, og den var faktisk positiv:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente stikninger i magen og en følelse at noe var på gang der nede... Ømme brystvorter, men det pleier jeg å ha før tanta kommer også! Kvalm er jeg først blitt nå. Var kvalm de andre månedene da jeg IKKE var gravid, imidlertid! Tror jeg hadde anlegg for innbilt svangerskap... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeforbanna, skikkelige humørsvingninger. Var tilogmed så forbanna når jeg skulle ta testen at jeg ikke klarte å vente til den viste riktig( viste en strek). Kasta den i søpla og et par dager etterpå titta jeg på den igjen.

Den var blitt positiv. Tok en til og den var også positiv. Er det mulig?

Koko i huet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...