Gå til innhold

Babydilla

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja, vi hadde sex dagen før el. :) Så er jo en sjangse ute og går denne mnd ja ;)

har også vært småkvalm idag faktisk. Men tør ikke håpe for mye..

for et halvårs tid tilbake så dreiv jeg og mamma å rydda barneklær fra loftet..gikk igjennom, kastet litt som var slitt og tok vare på det som var brukbart, og som kan bli brukt til evt jeg får barn. :)

Var så spennende og koselig... Det økte rett og slekt lysten min til å få barn ;) Anbefales! :) hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke tenk å fortelle det til noen i familien før det gått ca 3 mnd.. så det er nok BIM som får min første utrop oxo!!

Jeg gelder meg såååååå mye!!!

Skrevet

ikke jeg heller. Forde om jeg er ei veldig utålmodig jente. Men tror det vil hjelpe å få det ut her også, i mellomtiden.

Jeg tør ikke glede meg for tidlig..i tilfelle det ikke går som jeg forventer. Men forhåpentligvis gjør det jo det da. :)

Jeg blir sikkert å fortelle det til de aller nermeste, i tilfelle ting går som det ikke skal under svangerskapet så har jeg støtte og trøst rundt meg. Men offentligheten får vite det etter 3 mnd, eller til da det vises på meg at jeg er gravid. :)

Åj, her drømmer jeg meg bort... :) *smile*

Skrevet

hmmhmmhmm..;) jasså ja.blir spennende denne mnd da...

ååå..så koselig.har vært å snoket litt jeg også.har en kjole og et par vinterdresser for 6mndrs alder her,mens resten har mamma hjemme.er titt og ofte å ser på dem og drømmer.kjolen er jo ikke sikkert jeg får brukt da,men det andre..:o)var det 87 modell du var?syns jeg husker det var noe sånt.

har ikke el.test jeg,men i følge beregningene så skal jeg ha el fra ca onsdag til lørdag (litt ustabil syklus) så da blir det vel prøving denne uka;)

Skrevet

88-modell. Men blir 19 + når det eventuelle barnet kommer. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...