Gjest Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Jeg har babydilla.. Jeg elsker tanken på at jeg engang (forhåpentligvis) skal bli mamma til et vidunder! Blir så glad av tanken Prøver ikke å få barn bevisst..men hvis det skjer så er barnet selvfølgelig velkommen til oss. =) Kan vel presentere meg med det samme. Er ganske ny her. Heter Marianne og er 18 år fra Nord-Norge. Har verdens beste kjæreste som jeg bor sammen med. Fra 1.septemper begynner jeg å jobbe på bakeri. Jepp, det var litt om meg.
Gjest Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Velkommen hit :-D. Er selv ung prøver. Lykke til!
Prins&Prinsessa Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Hei! Velkommen! Er selv 30+5 i dag. Gled deg! Er så koseli å skøy Alt bortsett fra halsbrann og bekkenløsningen da. Men gledene er større en sorgene. Lykke til Får fortelle vist dere også venter liten.
Gjest Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 Takk Lykke til du også! hvor lenge har du vært sammen med kjæresten din?
Gjest Skrevet 22. august 2006 #5 Skrevet 22. august 2006 Åj, da er det jo ikke så lenge til vidunderet ditt kommer til verden. Ja, jeg skal holde dere oppdatert hehe.
Gjest Skrevet 22. august 2006 #6 Skrevet 22. august 2006 Vi har vært sammen i 2 år og tre mnd. Dere da?
~hope~ i 7.himmel Skrevet 23. august 2006 #8 Skrevet 23. august 2006 Hei der og velkommen så mye til BIM:o) får jeg spørre hvor i nord du er i fra?sånn ca..? har det slik her også.kuttet prevensjon og bare koser oss,uten egentlig å prøve så hardt.Men håper og ønsker ja:)
Gjest Skrevet 23. august 2006 #9 Skrevet 23. august 2006 Takk Øst-Finnmark her.. Sikker på at om jeg sier akkorat hvor, så vet plutselig alle (som bimmer, og som er herfra) hvem jeg er ;p Det er greit når/hvis jeg blir gravid..Men nå er en litt "hemmelig prosess" som ingen vet om.. Uten om meg og sambo da..Å dere bimmere - En hel del faktisk
~hope~ i 7.himmel Skrevet 24. august 2006 #10 Skrevet 24. august 2006 hehe..helt i orden sjønner hva du mener.skulle bare høre om du var nært meg:) samme her det også.litt hemmelig her også,men prater så mye om smått at alle går vel bare og venter;) takk for svar da,blir koselig å høre om du snart er "på tjukka"
Gjest Skrevet 24. august 2006 #11 Skrevet 24. august 2006 hehe.. Ja, håper det klaffer for dere også snart Hold meg oppdatert.. Snakker som om jeg er en skikkeli prøver. Men tenker mer på det enn det det blir gjort i praksis.. Driver ikke å tester når jeg har el osv. Hvor gammel er du da? Og hva gjør du? (skole/jobb?) Klem =)
~hope~ i 7.himmel Skrevet 25. august 2006 #12 Skrevet 25. august 2006 hehe..håper jeg også.er ikke ordentlig prøver vi heller egentlig.tester ikke for el og sånt,men har to grav.tester hjemme og prøve vitaminer;) er bare 19,sambo 23. allmenn påbygg priv og ekstravakter
Gjest Skrevet 25. august 2006 #13 Skrevet 25. august 2006 Okei =) Jamen grav.tester er lov.. Jeg tør ikke kjøpe før jeg virkelig trenger det. Bruker opp så fort jeg er bittelitt usikkert (uansett om det er langt før ikm.) Spennende... Så derfor har jeg bestemt meg at jeg venter. Både for å spare peng OG for å spare spenningen til den sikre tiden (etter ikm).
~hope~ i 7.himmel Skrevet 25. august 2006 #14 Skrevet 25. august 2006 hehe..kjøpte en sist ikm tid,var tre dager over tiden-så håpet,men neida.men nå er det ny mnd og ny sjangse.jeg er nok litt som deg der.prøver i hode på en måte,men ikke prøver på den måten at det er sex hver dag,målet temp og kjøper el test.men veldig lyst,veldig forberedt og uten prev.)tiden frem til ikm virker nesten om en evighet;) koselig å høre at det er flere av oss:)spennende å bli kjent med andre på bim her i samme aldersgruppe.å som jeg har sagt til flere andre her,så er det koselig hvis det klaffer for flere av oss omtrent samtidig:)
Gårdsspire Skrevet 26. august 2006 #15 Skrevet 26. august 2006 Hey! Jeg har oxo baby dilla. Sluttet på pillen for 1 mnd siden, har nemmelig hørt at det kan ta opptil et halv år før det skjer noe etter at du har gått på pillen.. går nå å venter på at noe skael skje. har tatt en test, men den var negativ, men dat kan hende at det er fortidlig til at det vises på testen. Jeg(19) og samboeren min(21år) er fullt forbredt og gleder oss. Jeg er også rimelig fersk på siden her. Du må lykke til viodere. Hold meg gjerne oppdatert )
~hope~ i 7.himmel Skrevet 26. august 2006 #16 Skrevet 26. august 2006 Hei der å hjertlig velkommen til oss:o)kjempe trivlig å høre at det er flere av oss.like hyggelig hver gang:)åja,ja det kan vel ta litt tid da.men gi ikke opp.her er det flere av oss som prøver og snart skal begynne å prøve,og som er i samme aldersgruppe.takk og lov for ung og gravid og hele barnimagen.com;)skal holde dere oppdatert ja.og vil mer enn gjerne høre hvordan det går med dere andre også
Gjest Skrevet 27. august 2006 #17 Skrevet 27. august 2006 Hadde vært morsomt at det hadde klaffet samtidig da Følge hverandre opp hver dag/uke/mnd. Hvor langt er dere i syklusen nå da? Jeg hadde el den 23.aug (etter kalkulatoren på babyverden). Og har en syklus på 26 dager. 9 dager til ikm. Spennende. Har hatt noen små symptomer..men vet ikke om det i det hele tatt er mulig så tidlig. ; Ubehag i eggstokken, noen stikkinger i underlivet og masse luft i magen som bare hoper seg mer og mer opp. =) Gleder meg til om 9 dager for å sjekke om mensen kommer eller ikke.
Gjest Skrevet 27. august 2006 #18 Skrevet 27. august 2006 hei elaiza velkommen! Lykke til me babyprøvinga du også. Hold oss oppdatert
~hope~ i 7.himmel Skrevet 27. august 2006 #19 Skrevet 27. august 2006 Jepp.akkurat det jeg også tenker.ser jo at det blir flere og flere av oss her-kjempe koselig-rett og slett:) har faktisk el i denne tiden-om et par dager vil jeg tro.sist syklus varte i 32 dager,var jo 4 dager over tiden da-så jeg trodde jaggu det hadde klaffet,men TR kom på 4.dag. Venter mensen torsdag i uke 37,så da får vi se da....er jo så utrolig utålmodig vettu:o) 9dager sier du,det blir spennende:)Håper du,så håper jeg for deg:o)
Gjest Skrevet 27. august 2006 #20 Skrevet 27. august 2006 kjipt når tanta bare leker med oss. :/ 14 september altså? da skal jeg følge med deg Jeg har 5 september. krysser fingra for oss og alle andre som prøver jeg *XxX* Klem
Gårdsspire Skrevet 27. august 2006 #21 Skrevet 27. august 2006 Takk takk MariAnnE^^^!!! Tro meg, alle får vite det når det skjer noe. kommer til å være i ekstase jeg da.. hehe..
Gjest Skrevet 27. august 2006 #22 Skrevet 27. august 2006 hehe. jeg også! ) Er ikke hver dag en får positiv test
~hope~ i 7.himmel Skrevet 27. august 2006 #23 Skrevet 27. august 2006 Jepp..så tuller kroppen litt også.ønsker og håper slik at en lett kan innbiller seg ting-eller kjenner så godt etter at man alltids finner noe:/ oii! ikke lenge igjen da! har det vært noe prøving denne mnd da? hehe,ja det er mye finger kryssing her *krysse*krysse*xxxx* har faktisk vært kvalm idag,men kun idag.så det kan være tull og det kan være fordi at jeg har sett på gammle filmkamerafilmer. de er så "flakkende" i filminga;) må få høre om du får tante besøk om en ukestid eller ei:) ~Klem~
Gårdsspire Skrevet 27. august 2006 #24 Skrevet 27. august 2006 Ikke sant! jeg skal på helekost i morgen og kjøpe noe som hete Wild yam. det skal visst hjelp veldig mye på frukbarheten.
~hope~ i 7.himmel Skrevet 27. august 2006 #25 Skrevet 27. august 2006 hehe..blir nok flere av oss da ja.skal liksom prøve å holde det hemmelig for omverden den første tiden,så da må nok BIM ta i mot gledesropene,tårene,lykken og angsten;) må jo få ut litt av ekstasen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå