Gå til innhold

UKE 34 skravletråd i UKE 34 NY NY!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Starter på nytt jeg...Begynner med å syte nok en gang: kvalm kvalm kvalm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det er god grunn til at du er kvalm da! Her forsvant kvalmen og de ømme puppene på et øyeblikk da jeg forsto at tr var på vei...hmmm..

Har hatt meg to glass vin nå og begynner å bli litt tøysete i toppen... Får gå på badet og freshe meg opp litt så den kan bli sving på sakene denne pp..

Skrevet

Min kvalme er ikke såå voldsom lenger, men hodepinen og alt det andre er der. Men - ser ut som jeg begynner å spotte litt....hekkan i helv...

Har vært heeelt sikker på at den er i boks altså, men blir lurt av en slesk TR kanskje ???

Ja,ja hun er ikke her ennå da, men begynner å tvile nå....men symptomene er der jo likevel da.......Puh. Blir helt tussete av denne ventingen !!!

Nei nå er det snart Grey`s Anatomy - DA tenker jeg ihverfall ikke på baby :)

Skrevet

Har ikke fått med meg en eneste episode av Greys Anatomy - er den bra? Men det er godt å tenke på noe annet innimellom så man ikke blir gal. Jeg er fremdeles kvalm, selv etter negativ test. Håper ikke jeg er det for ingenting. :-) Ta deg vin du viola, og du M@mi, hold ut...vi vet svaret innen søndag. ( hadde ikke du ikm 25.8 du også?)

Skrevet

Den TV serien er KJEMPEBRA, veldig jenteserie egentlig !!

Jeg har også tatt to negative tester, den siste igår, på ettermiddagen.

Har jo såå mange symptomer at dette umulig kan være TR og jeg begynte med kvalme på likt med deg ca, og den hodepinen (som jeg aldri har ellers) er helt identisk med den fra forrige gang. Det var jo nå i juni, så jeg husker det godt...

IKM er litt usikker, men alt fra i morgen til og med lørdag for min del.

har nettopp bestillt en 3-pack CB digital fra billigetester, den pakken kommer sikkert i morgen. Bare å holde seg da..hm.hm

Har veldig lyst å teste på fredag, da er det bryllupsdagen vår :)

Nei, Lone. Vi satser friskt på mai til det motsatte er bevist :)

Skrevet

YESS M@mi! -Det gjør vi :-) Håper Håper Håper Håper Håper*****************************************************************************************************************************************************************

Skrevet

henger med dere jenter.

ikm i morgen,men ingen symptomer.

Skrevet

Æsj, er det virkelig MULIG ??????

Med alle de "sikre" symptomene er det nå relativt klart at mensen er på vei for min del :(

Er skikkelig skuffet, selv om det bare var 1 pp etter MA.

Ønsker dere andre lykke til :)

Lone - du er sikkert i boks, tenker jeg !!!!!

Skrevet

Isj da mami, det var kjiipt! Hørtes ut som det skulle klaffe for deg!

Her er også tr kommet for fullt, så nå er det bare å se fremover til ny pp med nye muligheter!! Jeg kommer ikke til å følge dere i ikm uke 38- gjengen da jeg har syklus på 42- 44 dager- så det vil bli laaangt uti uke 40.-... ærrk..

Skrevet

Åh så surt med såå lang syklus da.....

Ja,ja nå kan vi tenke på andre ting noen uker iallefall.

Jeg har vært VELDIG sikker på at det var hybelboer hos meg ja, jeg fatter ikke hvordan det går an å ta sååå feil. Men TR er TR :(

Anbefaler deg å lese "Prøverhumor" innlegget her på siden nå. Ufattelig morsomt og det fikk meg faktisk i humør igjen . Ikke verst :)

Klem

Skrevet

Jeg følger med deg jeg M@mi til neste IKM...

Spottingen er i geng og alle tegn på TR er i boks....Shit au...

Da er det bare å leke kaniner en måned til

:o)

Skrevet

Æsj, du også ???

Ja, ja På en måte kjekt å vite at man er flere, selv om jeg skulle ønske vi ikke trengte å lage en uke 38 liste :)

Har laget en jeg, skriv deg på du - så fyller vi opp og venter parat på IKM-dagen med masse BABYSTØV i kroppene våre, eller hva ?

Skrevet

Hei

Kondolerer M@mi, Hadde håpet at tanta di var død nå. Huffetihuff. Jeg har også murringer i underlivet i dag, men er også fremdeles kvalm, så om jeg får TR om 2 dager (eller deromkring) blir jeg overrasket. Skal ta meg en tur på apoteket å kjøpe en test nå. Hvilken synes dere er best? Hvilken merker tidligst at du er gravid?

Håper ikke jeg tar feil ang spire, for da kommer samboen min aldri til å tro på meg igjen. Forrige svangerskap dro vi på føden tre ganger før det ble noe barn. Tre uker med falske rier gjorde ham utslitt. Så da jeg ringte og det var ekte rier, tok gubben seg tid til å dusje først, før han kom! Ungen kom tre kvarter etter han kom inn døra. fødselen varte to timer. Fy flate!!! :-)

'

Nei nå skal jeg på Vitus-apoteket. Sneiks!

Skrevet

Jeg skal skrive meg på .. vær du sikker...

Dette var jo "bare" vår 1 pp... og den fulgte jo omtrent hele innlegget fra pernille.info(ler fortsatt)

Så tror ikke jeg blir så ivrig på Bim'en neste pp...

Lett å si nå.. men er jo helt hekta, siden det er SÅ mange koselie mennesker her...

men men.. vi får se.

Skal bort på langhelg, så da blir det litt pause hvertfall....

JEG ER KLAR FOR IKM U 38....

tjo bing.

Ha en strålende renseperiode :o)

Skrevet

Ja men hun dør etter dette, det kan jeg love :)

Jeg venter i utrolig masse spenning her nå, så kvikk deg på Vitus du :)

Jeg er i den heldige situasjon at jeg ikke har fortalt mannen min om min mistanke enda, så da slipper jeg det....

Skrevet

Renseperiode, ha,ha Jo takk du får det jo tilogmed til å høres positivt ut du...he.he

Ja vi skal nå se om du holder deg borte fra Bimèn neste pp...)

Skrevet

Glemte å si at jeg liker godt CB Digital da, men de er jo dyre. Er ganske mye billigere på billigetester.com da. Jeg har bestilt der.

Skrevet

Jeg tok en 3-testers pakke med C-digital. "Inte gravid" sto det. Tror du det var feil? Det sto jo på svensk :-) Men iKm er ikke før på fredag. Så jeg venter jeg. Hvis Forbaska Tante Rød skulle dukke opp, er trøsten at jeg kan treffe dere hver dag den neste måneden også... :-)

Skrevet

Husk at CB digital er mindre sensitiv enn CB vanlig og da kan det ta lengre tid før det blir positivt utslag. Bare sånn til info.

Men håper at det sitter en spire hos deg nå. =)

Skrevet

Er den ikke like bra som den vanligE? Fae. og' . Det visste ikke jeg. Hufffffff....jaja - ikke verdens undergang. Får vente noen dager til da.

Skrevet

Jeg trodde også at den var like bra, eller den er jo sikkert det, men den trenger mere HCG innhold enn den vanlige. Det fant jeg ut i forrige pp.

Skrevet

Hvordan går det med testingen og kvalmen, Lone34?

Selv har jeg TR så det holder, ble plutselig litt deppa her. Men - har regnet ut når jeg får neste EL allerede, kan vel ikke gi opp.

Nå skal jeg trene, det hjelper iallfall på humøret.

Skrevet

Hæ ???

Jeg også trodde det var den beste og mest sensitive siden den er så dyr.....!!!

Sorry Lone, at jeg anbefalte deg den da...

Jeg fikk nettopp en 3-pk i posten jeg og. Ingen vits i å brenne av en test for meg da men...

Ja, men det er fortsatt håp for deg da Lone :)

Skrevet

Der kom det bittelitt blodspor da jeg tørket meg etter å ha vært på toalettet en liten tur. Da spørs det om TR er på god vei da ja. Da blir det å gå inn i min 8 pp da ja... Er en dag over IKM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...