Gå til innhold

Har dere fortalt det på jobb?

Heli 79-har jente+ gutt

Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg skal gjøre det om en ukes tid. Sjefen er avhengig av å finne vikar for meg og opplæring skal gis. Er 9+2 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke fortalt det ennda... hadde en plan om å si det i dag, holder på å lage vaktliste nå, og må liksom komme med en forklaring på hvorfor jeg har tatt meg selv ut fra de hektiske periodene og inn på de pittelitt mindre hektiske periodene;) hihi

men så gikk sjefen fra kontoret og jeg får heller prøve å si det i morgen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortalte d på jobben med en gang jeg fikk vite d.men d var mest for at jeg mistet første gangen, og skulle noe skje igjen så var d greit at de viste om d. Tror de ville satt stor pris på og vite d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fortalt det enda, siden jeg nettopp har begynt der....grøss. Men holdt på å fortelle det i dag, i et av mine superkvalme svake øyeblikk. Ikke greit å oppføre seg normalt da! He he.

Nei, tror jeg venter en mnd til, når jeg er 12 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også akkurat begynt i jobb (er 12 uker på vei). Gruer meg til å si det. Jeg har en kompetanse der som ingen andre har som jeg vet om, dvs de må knytte inn 3 ulike vikarer for å dekke opp arbeidsoppgavene når mine når jeg har permisjon. Jeg vet alle har det veldig travelt der, og jeg har ett stort ansvarsområde. Det passer liksom veldig dårlig akkurat nå, men det vil det vel alltid når man jobber... Jeg venter en stund med å si det. Regner med at det kommer ut etterhvert uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte det nesten med det samme til sjefen min, syns det var greit at hun visste det siden jeg er så trøtt. Tenkte om jeg kanskje skulle fortelle de andre som jeg jobber mest med i morgen, hvis jeg finner en god annledning da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har akkurat begynnt i ny jobb (Ca 2 mnd siden) Er nå 5 uker på vei, og gruer meg kjempemasse til å fortelle det til sjefen. Synes det er dumt at jeg "snart" skal i permisjon med en gang jeg har fått en jobb jeg virkelig trives i! Men en gang må jeg vel si det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...