Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #1 Del Skrevet 22. august 2006 sniker meg inn her litt jeg.. Noen av dere som opplevde frysninger/kaldsvetting uka før dere fann ut at dere var gravide... Har hatt det noen dager no, føler meg skukkelig uggen.... + har rar smak i munnen og økt spyttmengde.. Kan ikke huske at jeg hadde dette ved forige svangerskap. ikm kommende fredag... venter venter på forhand, takk for svar Hilsen ei som håper å komme inn her over helgen:o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 22. august 2006 #2 Del Skrevet 22. august 2006 jeg hadde dette i ukene rett etter jeg hadde testet positivt... så det kan jo hende;) lykke til med testingen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #3 Del Skrevet 22. august 2006 ja håper håper.... takk for svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flyme Skrevet 22. august 2006 #4 Del Skrevet 22. august 2006 Fryser litt ennå, jeg innimellom. Er 7+0. Smak i munnen? Hadde jernsmak uansett hva jeg spiste de 2 første ukene... Lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå