Gå til innhold

Flere som har kvalme og hodepine???:(

måkki

Anbefalte innlegg

Er 6 uker på vei og nå tror jeg den beryktede "hele-døgnet-heeele tiden" kvalmen har inntatt stilling hos meg. Noen som har tips? er jo konstant kvalm og klarer nesten ikke å spise noe og med et konstant sultent sug i magen må jeg jo prøve noe?? trodde seriøst at jeg skulle slippe unna jeg, men neida;)hihi.. optimist ja.

har vært å kjøpt med akupress-band på apotek i dag og de demper kvalmen litt, men noen som har flere gode råd?? gjerne mot hodepine også? vil jo ikke ta medikamenter så heller mot alternativt jeg:)

Hjelp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får heldigvis bare denne kvalmefornemmelsen kastet på meg på kvelden, og for meg hjelper det med et par salte kjekt og vann, av alle ting :)

Kanskje det fungerer for deg også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du spyr mye så kommer nok hodepinen pga dehydrering... husk på å drikke mye vann(selv om det kommer oppigjenn:() det kan kanskje hjelpe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke spydd enda og drikker maasse vann. Passer på å spise litt salt kjeks så ikke balansen blir helt ute å kjøre, men sjønner ikke at det er mulig å bli så utafor av den kvalmen. Godt at vi er flere om det da;) Har ei venninne som hadde hyperemenesis hele svangerskapet, stakkars, men jeg akter å bli ferdig før den tid ja.

Jeppjepp, hva kvinner ikke går igjennom for å føre menneskeheten videre sier jeg!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hadde mye kvalme og hodepine i sist uke, men heldigsvis er hodepinen borte denne uken.

Ble i dag tipset av legen min å trygge isbiter, dette gjorde slik at magen trakk seg isammen etter det jeg forsto og da ble en mindre kvalm. Hjalp iallefall meg litt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...