Gå til innhold

Flere som har kvalme og hodepine???:(

Anbefalte innlegg

Er 6 uker på vei og nå tror jeg den beryktede "hele-døgnet-heeele tiden" kvalmen har inntatt stilling hos meg. Noen som har tips? er jo konstant kvalm og klarer nesten ikke å spise noe og med et konstant sultent sug i magen må jeg jo prøve noe?? trodde seriøst at jeg skulle slippe unna jeg, men neida;)hihi.. optimist ja.

har vært å kjøpt med akupress-band på apotek i dag og de demper kvalmen litt, men noen som har flere gode råd?? gjerne mot hodepine også? vil jo ikke ta medikamenter så heller mot alternativt jeg:)

Hjelp!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6029408-flere-som-har-kvalme-og-hodepine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke spydd enda og drikker maasse vann. Passer på å spise litt salt kjeks så ikke balansen blir helt ute å kjøre, men sjønner ikke at det er mulig å bli så utafor av den kvalmen. Godt at vi er flere om det da;) Har ei venninne som hadde hyperemenesis hele svangerskapet, stakkars, men jeg akter å bli ferdig før den tid ja.

Jeppjepp, hva kvinner ikke går igjennom for å føre menneskeheten videre sier jeg!!:)

Ja hadde mye kvalme og hodepine i sist uke, men heldigsvis er hodepinen borte denne uken.

Ble i dag tipset av legen min å trygge isbiter, dette gjorde slik at magen trakk seg isammen etter det jeg forsto og da ble en mindre kvalm. Hjalp iallefall meg litt i dag.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...