Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #1 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg kjenner jo ikke noenting:( Er i uke 8. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. august 2006 #2 Del Skrevet 22. august 2006 jeg er kun 4uker på veg..kjenner ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
måkki Skrevet 22. august 2006 #3 Del Skrevet 22. august 2006 Hadde stikkinger frem til uke 5, men nå har jeg bare mensenmurringer/ mensensmerter, men det er vel livmoren som utvider seg tenker jeg:) Alt er normalt, heldigvis ingen fasitsvar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susi-q Skrevet 22. august 2006 #4 Del Skrevet 22. august 2006 jeg har små stikkinger i magen, men d er stor forskjell fra person til person. noen har veldi få symtomer på graviditeten, mens andre kjenner alt... d kommer sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 22. august 2006 #5 Del Skrevet 22. august 2006 Nei, jeg har ikke stikninger. Men har av og til litt svake mensmurringer. Er også i uke 8. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beibi07 Skrevet 22. august 2006 #6 Del Skrevet 22. august 2006 Hei =) har hatt stikkinger frem til nå(er 9+6 i dag)...men i de siste dagene så har jeg ikke kjent så mye til det...tror ikke du har noe å være redd for...alle svangerskap er ulike:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor-mammaen til mikael Skrevet 22. august 2006 #7 Del Skrevet 22. august 2006 hvordan føles disse stikningene? svake som å bli stukket med nål? ikke vondt eller ubehagelig, men de kjennes?? lurer fælt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor-mammaen til mikael Skrevet 25. august 2006 #8 Del Skrevet 25. august 2006 kjenner mest i underlivet på en måte... dytter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå