Gå til innhold

uke 8.....

imbs

Anbefalte innlegg

Og i elendig form! Har ei på snart 4 år fra før, og dette svangerskapet fortoner seg foreløpig svært så annerledes.

Kvalm når jeg står opp, kvalm gjennom stort sett hele dagen, og kvalm til kvelds. Det hjelper å spise, i allefall en liten stund, men middag gjør nok bare formen værre tror jeg. Sitter her; 6 kvelden på rad, med kvalme, sultfølelse, magesmerter(forstoppelse er i allefall ikke noe prob) og stikkinger i mage, spesiellt på høyre side, og hvis jeg skulle være så uheldig å komme til å tenke på mat.... Stakkars mann som bor under samme tak..... Veldig negativ her nå ser jeg, men lover å komme med mer positivt senere

Fortsetter under...

Uke 8 her også. Småkvalm. Fått kvalmebedsettende med legen som gjør at jeg blir veldi trøtt. Veldig trøtt fra før. Giddaslaus (LAT). Fått mange kviser. Små smerter i magen som visstnok skulle komme i uke 8. Veldig vond i brystene.

Er litt negativ jeg også nå. Og håper på bedre dager :)

Hjelper meg å spise når jeg er kvalm. Frørundstykker med krydderskinke og majones :)

Takk takk xena, men mine prob er forsvunnet som dugg for solen. Etter en rask tur til legen kom jeg ut igjen med diagnosen tykktarmsinfeksjon, og en diett jeg skulle følge. Denne dietten har gjort underverker og nå er jeg faktisk like pigg som jeg var i svangerskap nr 1 :)! Lykke til til alle dere andre som sliter med kvalme. Håper det går like brått over som det kom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...