Gå til innhold

Hva sover de i hvis de ikke får plass i vogna?

Anbefalte innlegg

Holder på med tilvenning nå, men har enda ikke sovet der, men i dag sov han i vogna hjemme og jeg ser at bena stikker nesten ut av vogna pluss at han fyller den godt. Skal jo ha oppi voksiposen nå og jeg er redd det ikke blir plass.

Han er stor for alderen. (regner med at han er snart 90 cm) og er 17 mnd så om det går akuratt nå en stund skal han jo fortsette å sove på dagtid en stund til og vogna kommer ihvertfall til å bli for liten før han er ferdig med dagsøvnen...

Fortsetter under...

du kan jo høre om han kan sove inne? i min avd på storbarns har vi et par barn som sover en liten dupp ennå, og de legger vi på et eget rom. men du må ha veldig liten vogn ettersom han snart er utvokst av den en alder av 17 mnd. har ei jente på 16 mnd som sover i ei Simo kombi

Jeg har en gutt på 85 cm. Vi har kjøpt en gammel Simo som er av typen gammeldags trille, vet ikke hva den heter, men minner om Brio Sitty. Tror kanskje den heter Simo Softy? Den er ganske lang og den har solid kalesje. Veldig grei og han ligger fint i den. Fant den brukt på Finn. Da slipper man også å frakte vogn til og fra bhg, vi lar den stå der fast.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...