LilleVakreAnna Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Jeg er så SLITEN og LEI av å prøve nå... Jeg er sliten av å bekymre meg hele tida, sliten av å tro at dette her ikke går, pga en årsak jeg ikke vet hva er. Har en kjempesnill mann, som ønsker seg veeeldig en liten baby, men han skjønner ikke at jeg kan være så bekymra som jeg har blitt nå. Så det er litt håpløst å snakke om dette akkurat nå, blir bare til at jeg sier hvor bekymra jeg er, og han svarer at det må jeg ikke være! Er 7pp en kritisk periode kanskje?!?
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Det kan nok hende du er inne i en periode hvor alt er slitsomt! Når det gjelder prøving.. man klarer liksom ikke å legge tankene vekk, enten venter man på el eller så venter man på tr.. dagene går ikke fort nok!! Skjønner veldig godt hva du mener!! Selv gikk jeg ett år uten mens, før jeg dro til legen.. det året gikk egentlig fort, for da ventet jeg ikke på el og ikm.. bare tok det som det kom!! Men nå som tr er tilbake er det venting hele tiden!! Samtidig får jeg beskjed av sambo om å ikke tenke s¨å på det, å bare ta det som det kommer.. for det kan ta lang tid! men klarer jo ikke det, vil ha baby NÅ!!!!
Lone35 =0) Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Skjønner deg godt. Kan nesten få sex-fobi av å slite sånn. Men som ei anna ei her inne sa: Det pleier å ordne seg for kjekke jenter.
Myggemamma *20.07.2007* Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 Skjønner deg veldig godt jeg. Vi strevde ganske lenge med nr.1(ett år). Da vi begynte prøvinga med nr to så tok det bare 4 pp, men da var jeg kjempeutålmodig og begynte tidlig å tenke negative tanker om 2.gangsinfertilitet o.l. Nå gikk jo det svangerskapet skeis da, så nå er jeg prøver igjen. Du må ikke gi opp! Det er ikke uvanlig i det hele tatt at det kan ta tid. Opp til et år er helt normalt, men det er klart det kan være en utfordring å holde motet oppe. Blir mange dager med grubling og venting. Det skal visst ikke være enkelt dette! Sender deg en trøstende klem jeg, håper du får bedre dager og en spire i magen snart :-) Klem
La vida Skrevet 22. august 2006 #5 Skrevet 22. august 2006 Jepp, håpløst når noen sier at man ikke skal tenke så mye på det... funker ikke for min hjerne ihvertfall! Kanskje jeg trenger en ny hobby?!? ) I tillegg planlegger jeg et jobbskifte etter evnt. barselperm, så det det er jo også litt ekstra press, fordi jeg har det ganske kjipt på jobb nå... Godt vi kan slå ihjel litt tid her inne da..;o)
LilleVakreAnna Skrevet 22. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 22. august 2006 Ja takk gud for disse sidene akkurat nå!! Jeg har det nesten akkurat som deg, prøver25. Planlegger jobbskifte om litt over ett år (div. årsaker!) så nå begynner jeg å bli stressa av det også. Viss jeg ikke blir gravid nå SNART må jeg nesten bytte jobb først, og da må jeg jo helst ha den nye jobben ei stund før det er snakk om fødselspermisjon. Noen ganger skulle jeg ønske jeg klarte å gi litt mer f... -og ikke gruble så mye på alt mulig!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. august 2006 #7 Skrevet 22. august 2006 Mitt motto tik deg er ikke gi opp.Ta prøvingen med ro...du blir gravid..tror meg.Tok meg 12pp og nå sitter jeg her ny gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå