mamman til luringen Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Hei Etter en oppfordring fra Firefly spør jeg deg også... Jeg lurer på om du ser noe på jobbfronten? Nærmer seg ett år siden jeg ble ferdig med utdannelsen min, men har bare småjobber innimellom. Ser du om jeg får meg en ordentlig jobb snart? Evt når? (er tyr, født i 78). Så lurer jeg på ekteskapet mitt. (mannen min er kreps, 74). Har vært mye frem og tilbake de siste årene, vi har tvilt mye begge to. En god venn av meg har også gjort at jeg har tvilt litt... Får du opp noe her? Firefly syntes det var litt vanskelig å spå sånne ting, noe jeg skjønner veldig godt :-). Klem fra
minsinskatt Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Jeg skal prøve å se på deg litt senere i kveld, eller i morgen:) Men jeg ser ingen ordentelig jobb nå med det første. Eller, jeg ser en jobb, men det virker som om du ikke kommer til å trives i den, og at du da kommer til å forlate den.
mamman til luringen Skrevet 22. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2006 Hei og hopp, bare se på det når du får tid du! Tusen takk skal du ha! :-)
minsinskatt Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 Får ikke opp noe mer ang jobb... Men ang ekteskapet ditt, og mannen din...jeg får opp at dere er veldig glad i hverandre, men at dere har hatt en vanskelig periode. Jeg ser at ting kommer til å bli bedre i fremtiden, men dere må jobbe for det begge to hvis dere vil at det skal funke. Og jeg ser at han vil det skal funke. Vil du? Jeg ser du tviler, men jeg ser du kommer til å angre hvis du gjør noe "forhastet". Gi det litt tid..kanskje ta litt tid fra hverandre..men ikke gjør noe du kommer til å angre på. Jeg ser også en graviditet innen året er omme, og for meg virker det som at det er med mannen din. Det er mulig at dette er grunnen til at ting ordner seg for dere, men jeg er ikke sikker. Uansett, du har bedre tider i møte, og kjærligheten kommer til å blomstre. Lykke til. Dette er ikke lett, jeg vet selv hvor vanskelig ting kan være noen ganger, men som regel ordner alt seg til det beste...og det kommer det til å gjøre her også.
mamman til luringen Skrevet 23. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2006 Spennende å lese det du skriver, lille vennen. Du har nok rett i at mye er opp til meg ja, men det er en grunn til at det har blitt sånn også... Og jeg skal ikke gjøre noe forhastet... Men tiden er nok det eneste som kan hjelpe meg ja. Ser du graviditet? Hjelp. Har ingen planer om å bli gravid med det første, må få meg en ordentlig jobb først :-). Håper det løsner på jobbfronten snart også! Ha en kjempefin dag!! Klem
mamman til luringen Skrevet 23. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2006 Kom på en ting til... Denne jobben du ser, hva slags jobb er det da? Skal litt til at jeg forlater en jobb, med mindre den er gjennom vikarbyrået jeg er ansatt i nå da, hehe. Og han vennen min (født februar 73), får du opp noe rundt han? Hvorfor han har kuttet kontakten... Tror du vi får kontakt igjen? Mye man skal lure på her i livet :-).
mamman til luringen Skrevet 2. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 2. september 2006 Hei igjen, se hva jeg fant? ;o) Ser du noe her? Sitter hjemme alene og grubler en lørdagskveld jeg...
minsinskatt Skrevet 2. september 2006 #8 Skrevet 2. september 2006 Hei igjen du:) hvordan er det med deg? Skal se på deg i morgen jeg Hatt en lang dag, så tror jeg skal krype til køys nå
mamman til luringen Skrevet 2. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 2. september 2006 Ja bevares, skjønner ikke at dere har energi til å spå så mange hele tiden heller jeg... Men kjempeflott at dere orker! Det går greit nok, har en litt dårlig periode tror jeg, lei av å være gressenke.... Du får krype til køys å få deg en god natts søvn! Natti natt! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå