Love2bemom Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Sist jeg var hos lege, spurte han meg hvor aktiv jeg er. Sa jeg gikk i allefall tur 3-4 ganger i uken ca.30min hver gang.Pluss husarbeide(regnes jo som litt trim det da) Da sa han at jeg burde gå minst 3-4km 5 dager i uken! Og da med litt tempo slik at man blir sliten. Jeg føler at det blir litt vel mye, kommer til å bli kjempelei av å gå til slutt! Hvordan er det med dere jenter da?Noen råd og tips?
misyme Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Huff, naa fikk jeg daarlig smavittighet, jeg gaar absolutt ikke saa mye som deg en gang. Jeg vet at jeg maa vaere mer aktiv, men jeg orker ikke, har nettopp kommet meg over en vanskelig periode, og jeg tenker heller at, orker jeg saa gaar jeg meg en tur.. Men aerlig talt, man skal da ikke slite seg helt ut .. kos
Love2bemom Skrevet 22. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2006 Neida, det skal man ikke...men han rådet om det pga være bedre form for en fødsel(det er en tung treningsøkt det!og jo bedre form man er jo lettere vil en fødsel bli. I tillegg står man bedre utrustet generellt...forebygge bekkenløsning og andre plager. jeg tror det har mye for seg, så jeg prøver å gå mer og mer... tror nok vi har godt av å være aktiv ( både for kropp&sinn)og føle at man bruker kroppen litt! Begynn forsiktig,...så går du litt lengre dag for dag...det prøver jeg! Og hver gang jeg kommer meg ut kjennes det godt for kropp&sjel:)
mammae:-) Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 Trener på spenst, går til vanleg på saltimer men no har det blitt til at jeg har gått på sykkel 2-3ganger i veka og så trener jeg litt styrke i studio. Går tur ca 1 gang i uka. Er begynt og merke til bekkenplager allerede, spes etter en lang dag på jobb med mye "løping" og stress. Men synest det hjelper på bekkenet og få trene litt:-)
Gjest Skrevet 23. august 2006 #5 Skrevet 23. august 2006 Jeg er nok alt for lite aktiv, men jeg er fullt klar over det selv. Nå er jeg begynt på aerobic, som er en time en gang i uken. Prøver å gå turer også, men blitt veldig lite av det i det siste..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå