Gå til innhold

litt utenfor tema, men vil lage litt liv her inne;)


snartmammapåny

Anbefalte innlegg

hva er deres favoritt tv program for tiden??

 

mitt er Grey's Anatomy

:)

 

Sitter å venter i spenning nå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vel ikke noe å si det vel, synes det er greit å snakke om andre ting her inne også. Min favorittserie akkurat nå er CSI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må vel ikke bare sitte å prate om kvalme, spying, blødninger, første legetime og slikt vel??? Vi er jo like mye i 1. trimester om vi snakker om hva vi liker på tv:) eller andre ting.. Står igrunnen ingen ting om at d MÅ være relatert til graviditeten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt klart Grey`s anatomi, men csi er også kjekt. Bare synd at de går samtidig. Godt jeg har video, så jeg kan ta opp den ene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg var og csi fan, og tok opp det å fikk se grays... men så røk vidiospilleren så nå må jeg velge... blir nok grays;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, elsker Grey`s Anatomy! Har nettopp sett hele sesong 2 :D

Og i kveld så vi aller siste episode av Prison Break, deilig at seriene er tilbake, ihvertfall i USA! He he. Skikkelig slave, jeg....

Må også se Frustrerte fruer og LOST.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike innlegg er faktisk ganske morsomme de anonym...:)

Jobber mye kveld jeg da, så følger ikke noe særlig med på tv om kvelden for tida, så her kommer mitt....Home and away:) Nesten litt flaut og inrømme det der, hehe. Ellers venter jeg også noe veldig på prison break!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er hekta på lost(håper det kommer tilbake snart)ellers går det i csi og Home and away annenhver uke(får kun til og se det da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, artig tema :) Mine er Greys Anatomy, Frustrerte Fruer, Home And Away, Criminal Minds (gleda meg til de begynne igjen). Litt TV-slave ;) tihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter bare på reality seriene jeg nå.. :)

 

Farmen og Bonderomantikk!

 

Savner Frustrerte fruer og friends. :(

 

Synes "home and away" er en fin serie.

 

Startet med å se Greys Anatomy, men jeg synes det blir for mye fokusert på sex, kjønnsykdommer og hvem som ligger med hvem..:)

 

Savner den gode gamle sykehusserien.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå om dagen er det kongen av Quieens.. Men gleder meg veldig til lost og frustrerte fruer starter opp igjen....

 

hehe er 7+0 i dag jeg å pia, kosegutt&lillesiren.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...