Gå til innhold

Berlinerpoplene i Trondheim (litt utenfor tema da men..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjett hvem som fikk tak i to billetter til Berlinerpoplene på Trøndelag Teater 11. november. JEG. En uke etter premiæren. Så nå kan jeg glede meg til NOE i vinter. For vinteren er jeg ikke noe glad i ellers. Og en annen ting, er at sist gang jeg var gravid var jeg også i teateret. Høygravid den gang. Nå vet jeg ikke om jeg er gravid i dag, ettersom ikm er på fredag og testen i dag var negativ. Ja ja....Kanskje hadde det vært artig om det hadde dukket opp ekstra mange damer på denne forestillingen. Kanskje noen av oss kjente hverandre uten å vite om det en gang der vi passerer hverandre med store/små mager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅ det har jeg også lyst til....! Med mage helst da...:)

Skrevet

Kjempebra bok ihvertfall, og da jeg så skuespillerne på Midtnytt i kveld bare måtte jeg inn på Billettservice.no og bestille to billetter. Jammen forsvant billettene fra fredag og lørdagskveldene fort!!

Skrevet

Jøsses, viste ikke at det var satt opp teaterstykke fra den boka en gang jeg.. Må få med gubbelure på det ja, det går vel videre utover høsten/vinteren vil jeg tru;) Knallbra forfatter av knallbra bok/bøker;)

Det må æ ivei for å sjå ja!!! ;)

Skrevet

Stykket går helt til nyttårsaften. Men fredag og lørdag er snart utsolgt på nettet. Skal du i vei, må du kjøpe billetter snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...