Gå til innhold

Stor,- Er det flere med meg?

Anbefalte innlegg

Gir opp jeg. I følge nettet er jeg 12 uke i morgen,men er jo så stor....nå fikk jeg kommentaren fra naboen også:" du må være lenger på vei"?

Dette er nr 3, men har jo ikke vært sååå stor så tidligere.

Er det flere med meg som har det slik??

Har ikke time hos legen før 30/8,ikke fikk jeg byttet til tidligere heller :-(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6028629-stor-er-det-flere-med-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann. Jeg har det akkurat på samme måten, er snart 11 uker på vei og har gått opp over 20 cm. rundt magen. Med forrige fikk jeg også høre at det måtte bli tvillinger, men denne gangen er jeg faktisk ennå større ennå tidligere så det blir spennende på utltralyd:-) Har lagt på meg ca. 4 kg.

Hei ninaj70

Jeg er 11+5 i dag, dette er min 2.graviditet....og jeg er også stor. Har fått mage, men ikke helt hard "gravid" mage enda, men 4 kg har jeg også fått på meg. Jeg har vært på ul, og det er bare en der inne. Jeg har ikke fått så mange komentarer, men en del blikk. Er litt fortvilet til tider, for svært lite av klærne mine passer (av bukser).

Jeg skal på ny ul 31/8, spennende. De skal da måle nakken på bebisen.

Lykke til

Annonse

Hei alegre.

Godt og høre det er fler enn bare meg.Min samboer er en stor mann(ikke fet)...så det er vel en bebis med store supergener etter pappa da :-) Er veldig spent på ultralyden....du gir oss vel beskjed om det er fler enn en der inne..

Lykke til

• 3 uker senere...

Hei jenter

Jeg er også veldig stor, og trodde torsdag at jeg var 18+6, men var da til UL. Babyen var så liten som om den var 14uke, så derfor er jeg nå 14+4... Men livmoren min ligger over navlen nå!! Forklar den a.. Var til kontroll hos legen forige uke og hun lurte på om jeg ikke var lenger er da 17-18... Så her sitter vi som to spørsmålstegn! SF målet var 17,5... og da i følge UL var jeg bare 13 uker hen!!! Babyen min har tydeligvis meget god plass inne i der.

Det eneste vi bekymrer oss for er om det er noe galt med babyen vår.. at det er 18 uker men bare ikke får nok næring og vokser dårlig, men vi må vel bare stole på Jordmoren som foretokk ULen kan jobben sin!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...