Gå til innhold

Mensen i tre uker.. HJELP!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Hei hei!!

Nå begynner jeg å bli ganske lei!! Sluttet på p-sprøyte og cerazetta for ca 6 mnd siden.. Fikk tilbake mensen ganske kjapt og tenkte at dette var bra, men så feil kan man ta...

Dette er når jeg har hatt mensen:

24. - 28. mai

5. - 11. juni

18. - 22. juni

8. - 20. juli

29.juli - dags dato..... HJELP!!!!!!!!!!!!!!!!! Dette er ikke noe moro!!!!!

Beklager detaljen, men de siste dagene har det nesten bare vært litt brunt slim..??

Noen som har opplevd dette eller har noen formening om hva jeg burde gjøre??

Takker for svar!! Sorry hvis det ble litt langt!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6028336-mensen-i-tre-uker-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper jo at det er noe som går over, men det er rimelig surt å ha mensen så lenge!! Vil gjerne få en stabil syklus og begynne prøvinga på ordentlig!!!! Dersom dette ikke gir seg om en stund så tror jeg nok at jeg tar en tur til legen..

Takker for svar!!

Hovedinnlegger minner meg på den tiden jeg brukte hormonspiral. Det viste seg at jeg ikke kunne bruke den sammen med fast medisin som jeg tok. Jeg hadde nemlig mensen to ganger i måneden eller tre uker i strekk. Trengte ikke prevensjon på denne måten. Ble sølibat på meg. Fysjom. Det ble en dyr erfaring hadde den i sju mnd. kosta 1200kr tror jeg

Hei!

Jg gikk på p-sprøyte i ca. 4 år, siste sprøyte tok jeg juli ifjor, så p-piller fra okt-05 til jan-06... Fikk ikke mensen i løpet av tre mnd. med p-piller, men så ganske raskt etter p-pilleslutt...Av og på etterhvert...

Hadde på et tidspunkt mensen i ca. 5 uker, ikke mye, men spotting, brun utflod osv... så ga det seg plutselig og vi er gang med prøvingen nå...hatt et par relativt greie sykluser nå, fikk positiv EL-test for to uker siden, så venter på IKM imorgen... :o)

Ville bare gi deg litt håp! Jeg var utålmodig og lei av å lure, så jeg dro til gyn for et par mnd. siden, som sa at alt så OK ut, det fikk roet meg endel, for jeg lurte fælt på om jeg var blitt helt "ødelagt"...:o)

Så snakk med legen din hvis du er utålmodig, men disse p-sprøytene sitter jo i lenge så det tar jo tid før kroppen er "i gang" igjen...

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...