Go`mamma`n... Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Har sånn ubebehagelig rygg, hvis det sier dere noe...Ubehag i hoftene, og litt stikninger i underlivet......Tenker bare på SA, jeg. Noen andre som har det på samme måte?
Beibi07 Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Hei =) ubehager i ryggen har jeg ikke kjent noe til..men stikkninger i magen har jeg kjent å der ikke noe farlig,det er livmoren som vokser...så d skal være et posetivt tegn =) Lykke til
Go`mamma`n... Skrevet 22. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2006 Sånn murring, ubehag lissom......Skal det være sånn? Er noen år siden sist :-)
♥Spirevipp♥ Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 Jeg har også vondt i hoftene...har hørt at bena i kroppen ofte blir mykere i forbindelse med svangerskap. Prøver å ta det med ro i tilfelle det er tidlige tegn for bekkenløsning....du kan jo kanskje ringe legen din for å høre. Evt. ringe kvinneklinnikken hvis du holder til i Oslo!
Go`mamma`n... Skrevet 22. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2006 Leser at flere av dere har stikninger i MAGEN, jeg har dem i ulivet........Får ringe legen i morra, trur jeg.Kanskje jeg får roa meg, da....
♥Spirevipp♥ Skrevet 22. august 2006 #6 Skrevet 22. august 2006 Jeg hadde kanskje ringt dem, det hjelper deg sikkert til å roe deg ned! Jeg har opplevd to spontanaborter, og den ene så hadde jeg kraftige menssmerter...så jeg tror nok ikke du trenger å bekymre deg! Gi meg info når du har snakket med legen da, er nysgjerrig på hva de sier!
Go`mamma`n... Skrevet 22. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 22. august 2006 Jeg har oxo hatt SA, tre ganger.....Vet ikke om jeg innbiller meg litt oxo....Men jeg kjenner jo ubehag, og blir derfor veldig fort bekymra....
♥Spirevipp♥ Skrevet 22. august 2006 #8 Skrevet 22. august 2006 Da har du iallefall krav på god oppfølging!!!
Lurv Skrevet 22. august 2006 #9 Skrevet 22. august 2006 Bena blir ikke mykere ved svangerskap, men ligamenter blir mer tøyelig og brusken i symfysen blir mykere slik at det skal bli lettere å få et barn ut. Jeg har også murrigner (eller en slags sviende smerte.. tror det er det folk kaller murring..) i korsryggen og også øm og noen ganger smerte i symfysen. er det der du har vont? For meg høres dette ut som begynnende bekkenløsning, spesielt siden du har vondt i hoftene og? Er det når du gjør noe spesielt? Spesielle tider på døgnet? Det kan uansett være verdt å nevne for legen slik at du kan bli undersøkt
Go`mamma`n... Skrevet 22. august 2006 Forfatter #10 Skrevet 22. august 2006 Er spesielt ubehag når jeg går, og sitter i samme stilling lenge. Bekkenløsning har oxo slått meg, men trodde det var for tidlig å merke noe til enda.....
Lurv Skrevet 22. august 2006 #11 Skrevet 22. august 2006 Er ikke for tidlig. Man kan få "hormonell" bekkenløsning også. JEg fikk det i uke 8 første gangen og uke 6 andre gangen. Nå kjente jeg det dagen etter testen ble positiv!
Go`mamma`n... Skrevet 22. august 2006 Forfatter #12 Skrevet 22. august 2006 Ringer legen i morra, jeg.....Nå skal jeg lese for gullgutten min.......Snakkas.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå