Go`mamma`n... Skrevet 22. august 2006 #1 Del Skrevet 22. august 2006 Har sånn ubebehagelig rygg, hvis det sier dere noe...Ubehag i hoftene, og litt stikninger i underlivet......Tenker bare på SA, jeg. Noen andre som har det på samme måte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beibi07 Skrevet 22. august 2006 #2 Del Skrevet 22. august 2006 Hei =) ubehager i ryggen har jeg ikke kjent noe til..men stikkninger i magen har jeg kjent å der ikke noe farlig,det er livmoren som vokser...så d skal være et posetivt tegn =) Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go`mamma`n... Skrevet 22. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 22. august 2006 Sånn murring, ubehag lissom......Skal det være sånn? Er noen år siden sist :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Spirevipp♥ Skrevet 22. august 2006 #4 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg har også vondt i hoftene...har hørt at bena i kroppen ofte blir mykere i forbindelse med svangerskap. Prøver å ta det med ro i tilfelle det er tidlige tegn for bekkenløsning....du kan jo kanskje ringe legen din for å høre. Evt. ringe kvinneklinnikken hvis du holder til i Oslo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go`mamma`n... Skrevet 22. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 22. august 2006 Leser at flere av dere har stikninger i MAGEN, jeg har dem i ulivet........Får ringe legen i morra, trur jeg.Kanskje jeg får roa meg, da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Spirevipp♥ Skrevet 22. august 2006 #6 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg hadde kanskje ringt dem, det hjelper deg sikkert til å roe deg ned! Jeg har opplevd to spontanaborter, og den ene så hadde jeg kraftige menssmerter...så jeg tror nok ikke du trenger å bekymre deg! Gi meg info når du har snakket med legen da, er nysgjerrig på hva de sier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go`mamma`n... Skrevet 22. august 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg har oxo hatt SA, tre ganger.....Vet ikke om jeg innbiller meg litt oxo....Men jeg kjenner jo ubehag, og blir derfor veldig fort bekymra.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Spirevipp♥ Skrevet 22. august 2006 #8 Del Skrevet 22. august 2006 Da har du iallefall krav på god oppfølging!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurv Skrevet 22. august 2006 #9 Del Skrevet 22. august 2006 Bena blir ikke mykere ved svangerskap, men ligamenter blir mer tøyelig og brusken i symfysen blir mykere slik at det skal bli lettere å få et barn ut. Jeg har også murrigner (eller en slags sviende smerte.. tror det er det folk kaller murring..) i korsryggen og også øm og noen ganger smerte i symfysen. er det der du har vont? For meg høres dette ut som begynnende bekkenløsning, spesielt siden du har vondt i hoftene og? Er det når du gjør noe spesielt? Spesielle tider på døgnet? Det kan uansett være verdt å nevne for legen slik at du kan bli undersøkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go`mamma`n... Skrevet 22. august 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 22. august 2006 Er spesielt ubehag når jeg går, og sitter i samme stilling lenge. Bekkenløsning har oxo slått meg, men trodde det var for tidlig å merke noe til enda..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurv Skrevet 22. august 2006 #11 Del Skrevet 22. august 2006 Er ikke for tidlig. Man kan få "hormonell" bekkenløsning også. JEg fikk det i uke 8 første gangen og uke 6 andre gangen. Nå kjente jeg det dagen etter testen ble positiv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go`mamma`n... Skrevet 22. august 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 22. august 2006 Ringer legen i morra, jeg.....Nå skal jeg lese for gullgutten min.......Snakkas..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå