Gå til innhold

1. Legetime

Tuppen&Lillemor

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle høre med dere når det er vanlig med første legetime etter at man har blitt gravid?Hvis jeg har regnet riktig så er jeg 7 uker på vei denne uken.Jeg skal til legen neste torsdag men syntes bare det var litt lenge å vente,men det er kanskje normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er vanlig mellom uke 10 og 12 slik jeg har forstått det... så er nok ikke så sent du skal.. heller tidlig;) lykke til er gøy hos legen:) veldig spennede:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei =) jeg er 9+6 ida og skal til legen på mandag (28.august) å da har jeg ventet i 23 dager fra jeg bestilte time og får komme inn...men grunnen til det er at den legen jeg vil til har hatt feri...har ikke hørt når det er mest vanlig å få time jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ! JEg er 9 + 1 og skal ha min første time 29. august :-) Ganske normal timing, tror jeg - for da er jeg i uke 11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det nok jeg som er litt utålmodig :) Det blir veldig,veldig spennede..kanskje det er to?Vi har tvillinger på begge sider veldig nærme,så jeg er så spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg regner med at det blir veldig spennende,og gøy..jeg har en lege som er veldig,veldig koselig så det blir nok en fin opplevelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...