Gå til innhold

September: Bringebærblad te


Gjest

Anbefalte innlegg

I dag har jeg kjøpt meg bringebærblad te. Hører det skal hjelpe med å modne livmorhalsen. Skal vissnok være bra :) Betalte 25 kr i helsekosten for den. Kapslene er mer konsentrerte, men det kostet 180 kr for en boks. Det får holde med teen :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte også den teen, men etter et par dager med 2-3 kopper daglig, slo det meg plutselig at jeg hadde kjent mye mindre spark og bevegelser fra babyen siden jeg begynte med teen. Jeg kuttet den ut og føler faktisk at babyen er mer aktiv igjen.

 

Det kan hende at dette var tilfeldig. De dagene jeg tror det var mindre aktivitet kan det hende jeg var opptatt og tenkte på helt andre ting. Og når jeg så begynte å være mer bevist, følte jeg at aktiviteten tok seg opp, tilfeldigvis samtidig som jeg sluttet med teen.

 

Vurderer om jeg skal starte opp igjen eller ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg kjøpte Bringebærblad-kapsler etter anbefaling av en venninne som var overbevist over at hennes fødsel hadde gått lettere pga de. Hun hadde tatt 2 stk morgen og kveld de siste 12 ukene. Te kan en ikke starte så tidlig med, den er mer intensiv, og kan forårsake blødninger, og i verste fall starte opp fødselen.

Så nå er jeg spent på hvordan dette går... Har spist opp første glasset med bringebærblad-kaplsler og er igang med nr 2. I tillegg har jeg kjøpt Weleda sin olje for mellomkjøttet, som jeg ble anbefalt av jordmor å massere hver kveld frem mot fødselen nå siste 4 - 5 ukene. Ønsker naturlig fødsel uten smertestillende / beroligende midler, så håper at dette kan hjelpe på naturens gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillekny 22.09

 

Vet du hva, sånn har det faktisk vært til meg også!!!!!

Jeg kjøpte den teen, og etter det måtte jeg på Ullevål pga lite liv. Hmm, kanskje det er pga teen? Ikke vet jeg, men det er jo en mulig forklaring?? Har ikke drukken den de 2 sista dagene og da har det vært liv og røre. Skal ikke si det har med verken det ene eller det andre å hjøre, men når du sier det så....! *gruble!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...