Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 hva er det ? og hva skal til at man får det ? kan man kjøpe det på apoteket f.eks ? skal det hjelpe deg med å bli gravid fortere ?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Noen som kan fortelle meg litt mer om pergo ?
Gurine og gulla Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Jeg er oxo nyskjerrig på hva dette er.....dytter
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 jeg oxo. dette må da vi få vite hva er!!!!!!!!
Enitsirk79 Skrevet 22. august 2006 #5 Skrevet 22. august 2006 Pergo stimulerer til eggløsning. Det er for folk som har svært skjelden eller aldri EL. Man må til gynekolog for å få dette. Menn kan også få dette, men vet ikke om det stimulerer til flere sædceller eller mere "spreke" sædceller.
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 22. august 2006 #6 Skrevet 22. august 2006 Jeg har selv gått på Pergo for å få eggløsning, og ble forøvrig gravid på det. Vet at noen også får det for å få sterkere eggsløning. Har aldri hørt om pergo for men?!...
susse Skrevet 22. august 2006 #7 Skrevet 22. august 2006 Man kan også få pergo om man selv har el for å gi kroppen en ekstra puff. Men det er bare gyn som skal skrive ut og følge opp dette etter en grundig utredning. Det skal også foreligge en sædprøve av mannen for det er ikke noe poeng å sette deg på hormonbehandling hvis det er ham det er et problem hos.
Lilla78 Skrevet 22. august 2006 #8 Skrevet 22. august 2006 Hei Både jeg og mannen min går på Pergo nå, samtidig.. Han skal ta den siste i morgen (etter tre uker.) og jeg er på dag 3 av 5 i dag. Jeg lurer på når det er vanlig å kjenne bivirkninger dersom man får det? Rundt el eller før? Det eneste jeg har merket som ikke er helt normalt er at jeg i går kveld da jeg la meg hadde mareritt akkurat da jeg holdt på å sovne flere ganger. Det tok en stund før jeg roet meg:-) Ellers merker jeg ingenting. Bruker å ha el alt fra dag 16 til over 30, så det blir spennende å se når den kommer med Pergo.. Klem
susse Skrevet 22. august 2006 #9 Skrevet 22. august 2006 Det er ganske vanlig at bivikningene kan dukke opp ca en ukes tid før mensen og de kan vare i opptil tre uker. Det som er pyton er at mange av disse bivikningene er de samme som graviditetssymptomer.... Skulle du få sterke smert i magen under eller etter behandling må du ta kontakt med gyn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå