Gå til innhold

Et forsiktig jubelrop - ser ut som at 9 måneders slit har gitt resultater :)

Anbefalte innlegg

Testa med strips fra billige-tester i dag tidlig. Det kom en ganske svak, men helt klart rosa test-strek. Vekkte gubben, som myste på testen og svarte at han så 3 streker. 3 spurte jeg??? Ja, en svart (max-merket) og to rosa, hihi! Har hatt mistanke siden lørdag, for siden da har jeg fått utslag på EL-testene. Skal teste med CB i morra, men den bør jo være positiv den også....

Vi starta prøvinga i november, da slutta jeg med p-pillene. Men har slitt med lange og uregelmessige sykluser på 1,5 til 2 måneder. I tillegg har lutealfasen vært for kort. Denne pp har jeg vært 3 ganger hos fotsoneterapeut for å prøve å få kroppen på rett kjøl, og jammen i meg kom EL allerede på dag 25!!! Etter det har jeg brukt Progesta-Care.

Jeg begynte å spotte på 9dpo, og var sikker på at TR kom til å dukke opp dagen etter. Men fortsatt er det bare spottetrollet som herjer her i gården. Bekymrer meg litt, men er jo ganske vanlig har jeg skjønt! Har ganske kraftige mensensmerter (noe jeg vanligvis har på 2. tantedag). I dag har jeg også vært kvalm når jeg har vært sulten.

Holder meg her inne til CB gir meg et kryss :)

Men slenger ut litt støv, satser på at det er baby-støv :)

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Tusen takk!

Her er det bare å forsyne seg med baby-støv :)

CB'en viste et klart blått kryss, ingen tvil!!!!

Klarer ikke helt å tro at det er NÅ det skal skje! Men fy søren hvor mye jeg har sett fram til å endelig få spire! Flytter meg nå over på 1.tri og mai-klubben. Håper å se dere alle flytte videre snart!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...