Gjest Skrevet 22. august 2006 #1 Del Skrevet 22. august 2006 Nå er jeg kjempespent,er i 3 pp.Har IKM om 4 dager,og kroppen er rar.Puppene stikker,masse mensmurringer,trøtt og en litt uggen følelse av kvalme.Sist jeg var gravid synes jeg å huske at det samme skjedde,men man blir jo usikker da....Har som regel bare mensmurring dagen før mensen starter.Kan dere si litt om deres symptom rett før IKM?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 22. august 2006 #2 Del Skrevet 22. august 2006 jeg hadde bare vondt i korsryggen, og ekstreme humørsvingninger;) eller var d vel ikke noe som kunne tyde på noe som helst;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 22. august 2006 #3 Del Skrevet 22. august 2006 Merket ikke så mye jeg heller - litt stikkinger i magen og litt ømmere pupper enn vanlig, men ellers ingenting... Spennende da, lykke til, håper å se deg her om noen dager! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. august 2006 #4 Del Skrevet 22. august 2006 jeg har nesten ingen symptomer.Såre brystvorter,luft i magen,trøtt,variebel avføring...vondt i eggstokkan.Det er alt.Spennede og se da.Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå