Gå til innhold

ul i uke 6

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tok vendig ul og så bare en liten runding. Her ser du fosteranlegget sa hun, men mer så jeg ikke. ikke noe hjerte eller noe.. det var så lite.. Men hva mener hun med fosteranlegget? hva er det? Er det selve barnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er vel ikke så mye mer å se i uke 6... legen så vel det som skal bli den lille babyen:)

trodde de brukte invendig ul frem til uke 12 jeg.. ser vel kanskje litt mer da....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fastlegen min har kun utvendig apperat.. Syns det var litt rart selv. Men vi skulle bare se om jeg var 6 eller 8 uker på vei sa hun. Ser man ikke hjerte slå så tidlig på utvendig kanskje? Skal dit igjen når jeg er 11 uker, skulle få en utvendig ul da også. Hva kan jeg forvente å se? er 9 uker på vei nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vanskelig å si hva de ser, men i uke 9 bør han vel se hjertet vil jeg tro:)

heldig du som får ul hver gang:) gleder meg MASSE til ul i uke ca18:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er litt gøy å få ul og se utviklingen ja :) men syns fortsatt det er litt skummelt siden jeg ikke så noe hjerte slå eller hun nevnte noe om det.. hvor langt er du på vei?

jeg behøver vel egentlig ikke å signere med anonym, men syns det var litt flaut spørsmål... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde utvendig ul i uke 7 jeg, så ca ingenting.. Så en tom runding på str med et egg (veeeeeeeeeeldig forstørret da, for det var ikke 1 cm en gang), og inni der var det noe som lignet på en eggeplomme.. "Men, hvor er hjertet da?" spurte jeg, og han pekte på noe lite som blinket midt i plommen=) Hadde nok nettopp begynt å slå det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke hun zoomet noe særlig inn på meg heller jeg.. så bare noe som var litt mindre enn en ert? klarer ikke helt å huske str, men det var så rart.. for det så ut som et egg.. bare helt rundt. skjønte ikke hva noe var. Og hun forklarte meg ingenting... Hun bare sa den lå der den skulle? hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger nok ikke å bekymer deg for at du ikke så hjertet, tror det begynner å slå rundt uke 6 så kan hende det ikke hadde begynt ennda da du var der!!

Og så hadde nok legen gitt deg beskjed om det var noe galt!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...