Gå til innhold

Jeg er kvalm og tok en test

Anbefalte innlegg

Har vært kvalm i tre fire dager nå, med hodepine på kveldstid og div annet. Så i dag etter jobb (hadde ikke tissa på noen timer), tok jeg en test. Clearblue. Den viste -- og I (altså negativ.) Det jeg lurer på er om det kan være misvisende eller feil. Jeg skal ha ikm 25.8, fredag. Pleier å begynne mensen med spotting et par dager, så kanskje - var jeg altfor tidlig ute å teste?? El-testen viste positivt 13 aug og jeg fikk forrige spotting 27.juli. KAn noen glupe hoder hjelpe meg? Ja, er det noen vits i å ha et håp for positivt tegn denne pp?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6027345-jeg-er-kvalm-og-tok-en-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for raske og oppmuntrende svar. Ja egentlig hadde jeg tenkt å vente til dagen etter ikm, lørdag. Men så var jeg så kvalm da jeg kom hjem at jeg tenkte shit au, og tok med et glass på do. Dumt jeg ikke tok med en pakke med to tester i sist jeg var på apoteket, sikkert mye dyrere å kjøpe en' og en'. Lykke til dere og!

Annonse

Tuuusen takk vanndame70 (Jeg er også vanndame bare 72 modell he he)

Så godt å høre at håpet ikke er ute enda. -Så kvalmen din begynte også en uke før ikm? Jeg har aldri vært kvalm før ikm tidligere sv.skap så dette er nytt for meg. Føler at det MÅ være noe. Kvalmen fortsatte jo etter negativ test også, så innbilt er den ihvertfall ikke. Hadde aldri testa før ikm om symptomene ikke hadde vært der.

Jeg skal følge rådet ditt og vente til lørdag eller søndag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...