Gå til innhold

hormoner fra helvete


jools

Anbefalte innlegg

Er det mulig å bli så hissig?Jeg kjenner ikke meg selv igjen for tiden.Tåler ingenting.Er det hormonelle også en ting som varer hele svangerskapet.jeg er 10+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ER mulig, er 11+3 og greier knapt se samboeren min, blir irritert for de minste ting og vannvittig fort sliten. Jeg har sluppet unna kvalmen men har fått det igjen på hormonene! Prøver iallefall å slappe mest mulig av, gjøre ting i mitt eget tempo og ikke gjøre ting jeg ikke har lyst til å gjøre fordi jeg "må". Prøv å tenk på alt man har å glede seg til; kjenn på magen, se på babyutstyr og prøv å drøm deg bort i alt det spennende som skal skje. Si til deg selv at det er helt normalt med "humørsvingninger" (som samboeren min sier). Ta den tiden du trenger på at humøret skal bli bedre, skjem deg selv litt bort :-) Tror det bare er i begynnelsen hormonene regjerer! masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh heh.. hormonene har du igjennom hele svangerskapet. ;) Selv om de fleste får en bedre periode fra 4-6 måned. Venn deg til at du er mye mer sårbar enn ellers. Snakk med samboeren din og be han stelle pent med deg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...