Gå til innhold

Hvor lenge etter slimproppen gikk fødte dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nysgjerrig bare..Tror min har gått.E n stor snørrdott kunne den likne :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan, min kones slimpropp gikk omtrent for en time siden. Vi venter spent på hva som nå skjer videre. Hvis du skal føde på riksen, sees vi kanskje der. Uansett får du ha lykke til. Vi gleder oss og tror at fødselen vil sette igang ganske så snart, siden hun har termin i dag. Vi har dog hørt at det kan ta litt tid, før noe skjer.

Skrevet

Dette varierer veldig fra person til person. Da jeg fikk førstemann gikk det 19 timer fra slimproppen gikk til gutten var ute :)

Skrevet

Husk at for mange går det flere dager fra slimproppen går til fødselen starter, så ikke "slit dere ut" med en gang:)

Skrevet

og hos mange løsner ikke en propp, men en liten klyse ad gangen over en lengre periode! jeg har hatt det slik en uke snart, og har ikke født enda.. så kan ta sin tid dessverre..

Skrevet

hei, med meg gjekk det to døgn ca, hadde også masse slimaktig utflod i den perioda. Trur nok at dette kan variere en god del.

Skrevet

halvannen uke siden min gikk...............

Skrevet

Ved førstemann såg jeg den aldri...Fikk på kur 15 dager overtiden.

Med nr 2 , dagen før fødselen starta og samme med nr 3.

Skrevet

hohoho... min gikk istad og man er ikke i tvil om at det er slimproppen ihvertfall... er det syykeste jeg ahr sett!! hehe

Skrevet

min slimpropp var kjempe brun/rød med slim hengende rundt seg.med litt ferskt blod i.. så egentlig ut som en lang blodkapsel...urk... det var på tor, og jeg sitter her fremdeles.... men det sies at går den nærme fødsel, går det ikke mere enn 14 dager iallefall..

Skrevet

Jeg så aldri noe til slimproppen sist jeg....Men to dager før termin gikk vannet og babyen kom etter 12 timer....

Skrevet

Ikke gled deg for tidlig....slimproppen med 1. mann gikk på en tirsdag, og han ble født på en fredag!

Lykke til allikevel....det er jo noe på gang i hvertfall!! :o)

Skrevet

Min gikk den 17 august, sitter her enda:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...