Vestlending med to, snart tre? Skrevet 22. august 2006 #1 Del Skrevet 22. august 2006 I dag har jeg hatt stikkinger. De er liksom inni nedi der en plass, aller mest på høgre side. Er det normalt? Er 11 uker på vei i morgen. Noen som vet om det er noe som skjer med fosteret i uke 11 som gjør at det liksom skal stikke litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 22. august 2006 #2 Del Skrevet 22. august 2006 babyen vokser jo og det samme med livmoren, mye som strekker seg og d vil nok stikke å strekke litt:) er nok helt normalt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beibi07 Skrevet 22. august 2006 #3 Del Skrevet 22. august 2006 Hei=) stikkinger er helt normalt...det er livmoren som vokser. Har du hatt stikkinger hele tiden eller har det holdt opp en stund? Fikk vite i går at de stikkingene kan komme gå hele tiden. Hvis stikkingen har holdt opp en stund kan det være derfor at du kjenner litt ekstra nå=) lykke til videre=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 22. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg har egentlig ikke kjent noe stikkinger før i dag, men i dag har det stort sett kommet og gått i hele dag. I mars hadde jeg en spontan abort i uke 11, noen dager lenger enn hva jeg er kommet nå, så jeg er nok litt ekstra stressa akkurat nå for tiden. Skal bli godt å være over den verste kneiken om noen uker.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå