Gå til innhold

Rykker tilbake til start...

Anbefalte innlegg

Hadde blødninger i helga, og mistet den lille spira vår... Så... plutselig var jeg her da... Har ikke vært her før... men det ser ut for å være en trivelig plass å tilbringe ventetida mens vi alle håper på morgenkvalme og å gå rundt å være zombie-trøtte, hissige og følsomme.... ;)

Hei, alle sammen!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6026724-rykker-tilbake-til-start/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei Tingeling77.

Hadde selv en sa den 29. juli. Var da ca 6 uker på vei. Det er ikke noe vi forhåpentligvis skal oppleve flere ganger. I dag tror jeg at TR er på vei. Litt tidligere enn ventet men det gjør jo at vi kan sette igang igjen raskere:) Ønsker deg lykke til videre, og satser på at vi raskt blir gravide igjen.

Klem fra meg til deg;)

Takk til alle sammen!!! Hjelper MASSE å bli ønsket så velkommen her! Trives allerede jeg! Ekstra klem til Myggemamma, kommer nok til å følge ekstra med på deg, siden vi mistet aprilspirene våre nesten samtidig... Håper at det snart ordner seg for oss alle!!!

Vi er jo så heldige å ha et lite mirakel fra før av, så om jeg nå tenker meg nøye om, så er det mange her jeg unner å bli gravide før meg! Men håper selvsagt at det klaffer snart....

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!!

Forresten.... Jeg er litt rookie på dette her... hva er egentlig IKM?!!

Nå begynner snart Greys anatomy :) Whohooo! Smågledene i livet betyr mye de også!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...