Gjest Skrevet 22. august 2006 #1 Del Skrevet 22. august 2006 Du som alltid har noe dritt og si.... Gå inn på Rotten.com eller noe............ Hun som venter tvillinger er jo kjempe glad,og vi er glade med henne:) Men så kommer denne 'anonym' og slenger fra seg.. Følte du deg bedre eller?!?.. Begynner og lure om folk er vel bevarte i hue..Men noen liker og *fucke* opp ordentlig,og jeg er jo ei kruttønne da!..Skriver jeg mer om deg nå,blir det vel slettet pga stygt ordforråd..hehe.. Skulle ikke vært lov og signere med anonym................... Nå fikk jeg blåst ut litt;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym nå Skrevet 22. august 2006 #2 Del Skrevet 22. august 2006 Hei mamma-til-to-snart-tre!.......ikke bryr deg om dem!..heldigvis det er ikke mange....det ikke sikkert heller h-n mente for å skremme....UANSETT...hun m/tvillingene hun er bare hedige.! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 22. august 2006 #3 Del Skrevet 22. august 2006 tror ikke det inlegget til den anonyme var ment for å skremme... var heller litt utenkt, er nok ikke alltid like lett å sette ord på papiret å at alle skal forstå det rett;) Prøv å ikke hiss deg opp for anonym, bare overse de. om de skal tråkke over streken så bare sender du en mail til moderator og h*n sletter inlegget:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå